כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

יוסי שריד: "בגין ושמיר טרוריסטים לא פחות מערפאת"

"מבחינתי בגין ושמיר לא פחות טרוריסטים מערפאת", אמר שריד בשיחה מול קהל בליל החג • בתגובה קמה מחאה קולנית • שריד: "אם אני מצליח לעצבן, סימן שאני עדיין בכושר"

יוסי שריד
יוסי שריד

שלשום בלילה נערך ליל לימוד לחג השבועות באולם צוותא בתל אביב. אחד הפנאלים נקרא "שיחה בשניים", וישבו בו העיתונאי עמית סגל מחדשות ערוץ 2 ויוסי שריד.

השיחה עסקה בפרשנות התנ"ך ובתפישה יהודית וכשעברו השניים לשוחח על ערבות הדדית אמר שריד שהוא לא מרגיש קירבה גדולה במיוחד לכל היהודים.

על פי הדיווח הבוקר בעיתון 'מעריב', שריד אף הוסיף ואמר: "מחבלים יהודים מרגיזים אותי יותר ממחבלים ערבים. הטרוריסט היהודי המנוול הזה אוחז ביד שלי ורוצה למשוך אותי יחד איתו בעוד שהערבי - מה לי ולו?".

בהמשך השיחה הזכיר סגל לשריד את קשריו עם מנהיגי הפת"ח. "אתה נהגת להיפגש עם טרוריסטים, יאסר ערפאת ומראוון ברגותי".

שריד השיב: "מבחינתי מנחם בגין ויצחק שמיר הם לא פחות טרוריסטים מיאסר ערפאת". למשמע הדברים, קמה באולם, שהיה מלא מפה לפה, מחאה קולנית. אחת הנשים ביקשה משריד לחזור בו, ושריד הגיב: "אם אני מצליח להרגיז - כנראה שאני עדיין בכושר".

גם בשיחה עם העיתון סרב שריד לחזור בו מהדברים. "בעיני כל טרוריסט יהודי וערבי הוא איש מגונה ולא חשובים לי הצידוקים שהוא מוצא לעצמו. כשעמית דיבר על יאסר ערפאת אמרתי שהוא איש שעמד בראש תנועה לשחרור לאומי. אני מכיר עוד אנשים שעמדו בראש תנועות שחרור לאומי. גם שמיר ובגין היו טרוריסטים. כל עם אוהב את הטרוריסטים שלו", אמר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}