כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

חגגו בהלוויה של סמי עופר והעלו קליפ לרשת • וידאו

"ממש לא מזמן התחילה פה הלוויה של סמי עופר. שמחנו, סך הכל זה כיף כשאנשים כאלו מתים", את המילים המרושעות האלה כתב עיתונאי תל-אביבי שתיעד כיצד הפריע להלוויה

הלוייתו של סמי עופר ממפרסת ביתו של עוזיאל
הלוייתו של סמי עופר ממפרסת ביתו של עוזיאל

אלון עוזיאל הוא תל-אביבי צעיר, המפרסם בלוג בשם 'אני כסף צעיר'. עוזיאל הוא עיתונאי המפרסם טורים בוואלה ובמגזין טיים אאוט.

אתמול, במהלך ההלוויה של איש העסקים סמי עופר ז"ל, שהתקיימה ממש מתחת לביתו, הוא החליט להדליק מוזיקה רועשת, תיעד את האירוע, ומתגאה בו בקליפ וידאו שפרסם בבלוג.

וכך כותב עוזיאל: "יעל ואני גרים ממש מעל בית הקברות של טרומפלדור וממש לא מזמן התחילה פה הלוויה של סמי עופר. שמחנו, סך הכל זה כיף כשאנשים כאלו מתים – אפילו שהם לא נעלמים אלא רק מתחלפים. אז החלטנו לעשות מסיבה על המרפסת...

"שמענו את השיר, רקדנו במרפסת, וצילמנו חלק בוידיאו. מלמטה הצביעו עלינו... עלו שוטרים, דפקו לנו על הדלת באלימות, צעקו 'משטרה' והמשיכו לדפוק בחוזקה ממש קיצונית. בסוף הורדנו את המוזיקה, פתחנו להם את הדלת ושיחקנו אותה תמימים. גם כי אנחנו אשכנזים מבית טוב שמפוחדים מהמשטרה, וגם כי תכלס, יש לנו בבית דברים שלא היינו רוצים שהם ימצאו. אגב, אחרי שאמרנו שאין לנו קשר למוזיקה והם קצת צעקו, הם הלכו, מבלי להתנצל על זה שהם סתם תקפו אנשים שלא עשו כלום.

"בכל מקרה, הוידיאו פה למטה. הוא לא מרשים במיוחד – בעיקר כי אני רוקד ומרעיד את המצלמה במקום להתרכז באנשים הזועמים מלמטה. אבל היי – מרשים או לא, לפחות ניסינו לעשות משהו. ואגב – סתם שאלה למשטרה – ב-16:00 בצהריים אסור לי להשמיע מוזיקה בבית שלי? זה הם שבאו לבקר בשכונה שלי, וכשאתה ברומא, התנהג כרומאי".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}