כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

הגרי"ד גרוסמן ספד לעופר: "לאדם מותר לעשות טעויות"

מאות ליוו למנוחות את איש העסקים סמי עופר - מעשירי ישראל • "גם בפרשה האחרונה שאנו לא מבינים בה, הוא פעל למען עם ישראל", ספד לו רבה של מגדל העמק • ומי בא?

דרכו האחרונה. מוזס
דרכו האחרונה. מוזס

מאות איש, ובהם בכירי המשק והצמרת הפוליטית, ליוו הערב (א) למנוחות בבית העלמין הישן ברחוב טרומפלדור בתל אביב את איש העסקים סמי עופר, שהלך לעולמו בערב שבת בגיל 89.

עופר נלחם בחודשים האחרונים במחלה קשה ובקושי תפקד. בניו, לעומת זאת, נלחמו על שמה הטוב של המשפחה במסגרת האשמות שהוטחו בהן, לפיהן ספינות השייכות לחברה שבבעלותם עגנו באיראן וסחרו עמה מספר פעמים.

בין המלווים בלט הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק. "אני בטוח שאדם שתרם כל-כך הרבה וסיפק פרנסה לכל-כך הרבה אנשים, עשה רק טוב למדינה", ספד הרב.

"גם בדברים האחרונים שאנו לא מבינים בהם הוא פעל למען ישראל", אמר אך הוסיף: "גם אם עשה טעות, הוא בן אדם ולבן אדם מותר לעשות טעויות. אבל עכשיו זה הזמן לדבר רק על הטוב שעשה ולא להטיח ביקורת".

עובדי החברה קדישא בתל אביב חפרו כבר בשעות הבוקר את קברו של עופר בחלקה המערבית בבית העלמין, שסגורה לקבורה כבר עשרות שנים. החלקה נרכשה לפני 20 שנה בעשרות אלפי שקלים על-ידי משפחת עופר.

בין האישים המוכרים שליוו את עופר למנוחות: יצחק תשובה, אהוד אולמרט, דני גילרמן, יעקב פרי, סילבן שלום, רפי גינת, מאיר שטרית, מפקד שייטת 13 לשעבר אלי גליקמן, ראש העיר תל-אביב רון חולדאי, דוד תדמור, יוסי רוזן, משה שחל, משה קפלינסקי, עקיבא מוזס, רוני מילוא ודיוויד פדרמן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}