כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

עימות אלים: 11 פצועים בפינוי מאחז עלי עין

כוחות הביטחון הגיעו לפנות בוקר להרוס מבנים בלתי חוקיים במאחז עלי עין הסמוך לשילה • במקום התפתחו עימותים עם מתיישבים: 11 נפצעו, המבנים נהרסו

עימות אלים: 11 פצועים בפינוי מאחז עלי עין
יוסי שחר

שישה שוטרי מג"ב וחמישה חיילים נפצעו הבוקר במהלך פינוי המאחז עלי עין שליד שילה, תושבים רבים מהיישובים הסמוכים הגיעו למקום על מנת למנוע את הפינוי. כוחות הביטחון הרסו ארבעה מבנים בלתי חוקיים.

כוחות גדולים של משטרה ומנהל אזרחי הגיעו הלילה סמוך לשעה 3:15 לאיזור מאחז עלי עין שבבנימין, הכוחות הגיעו באוטובוס של יס"מ ועשרות גיפים, בסיוע שופל לעליה לשילה מציר אלון. הכוחות הגיעו להרוס את גבעת עלי עין בה מתגוררת משפחת זאב.

תושבים מיהודה והשומרון הוזעקו למקום, והפריעו לכוחות להתקדם. המתנחלים חסמו צירי תנועה, במהלכם נעצרו שלושה מתנחלים בחשד לתקיפת שוטרים ויידוי אבנים.

איציק שדמי יו"ר ועד מתיישבי בנימין אמר לוואלה חדשות: "אהוד ברק מקנא במחיאות הכפיים שקיבל נתניהו מארצות הברית וכעת החליט להזכיר לכולם שגם הוא יודע לפגוע בהתיישבות ביהודה ובשומרון. מוטב שישתמש באלימות ובנשק ויהרוס את בתיהם של אויבי ישראל, ויניח למתיישבים לחיות את חייהם. במשך חודשים רבים סובלים תושבי עלי עין מהצקות של ערבים וממעשי חבלה. חבל שברק החליט לחבור אליהם במקום לחזק אותנו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}