כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

הכבאים גילו בשדה הבוער: שלושה ילדים בני שלוש

כבאי ירושלים הוזעקו לכבות שריפה ונדהמו לגלות שלושה ילדים קטנים, שנלכדו בתוך שיחים בוערים סמוך למלון תמיר • צוותי הכיבוי חילצו את הילדים הבוכים בשלום

צילום: דובר כבאות והצלה ירושלים
צילום: דובר כבאות והצלה ירושלים

במוקד כיבוי האש התקבלו מספר הודעות על שריפה המתפשטת בואדי מול מלון תמיר בירושלים. צוותי כיבוי שהגיעו למקום השתלטו על הדליקה.

לאחר מספר שעות שוב נאלצו לוחמי האש לחזור למקום מאחר והוא הוצת שוב במספר מוקדים. כוחות כיבוי גדולים יותר הוזנקו למקום ונערכו לבלום את האש, לוחמי האש נותרו בשטח והמתינו לסיום השריפה באופן יזום.

להב אסף אברס דובר כבאות והצלה ירושלים מספר לאתר בחדרי חרדים: "לאחר זמן מה הבחין אחד הכבאים בקולות זעקה שבקעו מתוך השיחים, שלושה ילדים בני שלוש ושלוש וחצי איבדו את דרכם בתוך השיחים הגבוהים, הם חולצו בשלום כשהם בוכים ופוחדים לדרכם, מיותר לחשוב מה היה קורה לולא היו מאתרים אותם בזמן.

לא אחת אנחנו נתקלים בתופעה החוזרת על עצמה בה ילדים מציתים שדות (קיימים צילומים מפלילים) באזורים שונים.

מיותר לציין את הנזק שנותר לשטח כמו גם כמויות המים שיורדות לטימיון בעקבות כיבוי דליקות מעין אלה, יותר מכך, כבר ידוע לנו מבעבר שמקרים כאלה יכלו להסתיים באסון או בנזק גדול.

מעבר לכך החוק הפלילי רואה בחומרה מיקרים של הצתה והדין עומד על שנים רבות בכלא. הנושא הועבר גם לטיפול מנכ"ל העיריה ע"י מפקד השירות טפס"ר שמוליק פרידמן לאור ריבוי המיקרים לאחרונה".



































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}