כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

תלונה • הרחוב הבני-ברקי הפך לזירת מכירת מכוניות בשבת

רחוב השומר הופך בכל ערב שבת לזירת המכוניות המשומשות של בני-ברק • לתושבי האזור כבר אין היכן לחנות • עיריית בני-ברק מבטיחה לטפל

(אילוסטרציה)
(אילוסטרציה)

תופעה חדשה בבני-ברק: תושבי רחוב השומר בעיר מתקשים למצוא מקומות חנייה פנויים בערב שבת, לאחר שהרחוב הפך לזירת מכירה של תושבים המעוניינים למכור את רכבם.

תושבים רבים, המעוניינים למכור את רכבם, מחנים את רכבם שעות ספורות לפני כניסת השבת ברח' השומר בקטע הרחובות בין רחוב רבי עקיבא לרחוב עזרא.

מדובר בקטע רחוב בו אנשים רבים משוטטים במהלך השבת, ומתעניינים במכוניות שלמכירה.

"בשבועות האחרונים אני חוזר ביום שישי עם ילדי מהים, ואני נאלץ לחנות מאות מטרים מבניין מגורי", אמר אחד התושבים ל'בחדרי חרדים. "הגעתי בשבוע האחרון לאזור הבניין וראיתי לפחות 12 מכוניות עם מודעה 'למכירה'. זה לא הוגן שתושבים שלא גרים כאן יתפסו לנו את מקומות החנייה בערב שבת".

תושב נוסף המתגורר בשכונה סיפר: "לפני שבועיים הייתי צריך לחנות מרחק הליכה של 10 דקות מהבית שלי כי לא מצאתי חנייה. אני בהחלט חושב שעיריית בני ברק צריכה לעשות משהו נגד התופעה הזו".

מעיריית בני ברק נמסר בתגובה:"נבדוק אפשרות להעביר הצעה בוועדת התנועה בעירייה להאריך את זמן החנייה בתשלום עד לשעה לפני כניסת-השבת, ובכך למנוע חנייה של תושבים שלא גרים באזור".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}