כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

נקמת הקנאים • מה הקשר בין אמבולנס לחפירת קברים?

למרות פיקוח 'האגודה למניעת חילולי קברים' - הקנאים מפגינים ברמת בית שמש ג' • מפקח האגודה, המתנדב בזק"א, נאלץ לחזור הביתה ברגל • משי- זהב: "המזיק ישלם בריבית"

האמבולנס שהושחת
האמבולנס שהושחת

הבוקר (ג') החלו עבודות הכנה לבניה ברמת בית שמש ג'.

למרות הפיקוח ההדוק של 'האגודה למניעת חילולי קברים', ארגן 'אתרא קדישא' הפגנה במקום.

במהלך ההפגנה נעצרו 7 מפגינים סמוך לשטח העבודה לאחר שהפריעו למהלך העבודות.

מאיר אקער, מראשי זק"א ירושלים, משמש פקח מטעם "האגודה למניעת חילול קברים". הבוקר הוא חנה את רכבו סמוך לשטח העבודות והותף על ידי הסיקריקים שעמדו מאחורי ההפגנה.

אקער משחזר ל'בחדרי חרדים': "הבוקר הגעתי לאיזור הבניה, וחניתי את האמבולנס של זק"א מרחק כמה רחובות מאתר הבניה, על מנת למנוע חיכוכים. כשהגעתי לאתר הבניה כבר עמדו שם כ-30 מפגינים שפתחו עלי בצעקות "שייגעץ" וירקו עלי. לא התייחסתי והמשכתי בעבודתי.

"בשעה 14:30 יצאתי מאתר הבניה לעבר האמבולנס על מנת לחזור לביתי, וגיליתי להפתעתי כי ארחי פרחי השחיתו את האמבולנס, חתכו את ארבעת הצמיגים עם סכין, וריססו ספריי "מאיר אקער שודד חופר קברים". כעת אני בדרכי לתחנת המשטרה להגיש תלונה.

"מחר אגיע שוב לעבודה, אני עדיין לא יודע עם איזה רכב, אך מה שבטוח שהמופרעים לא יעצרו בעדי. אני לא מפחד מהם ואמשיך לעשות את עבודתי".

עד כה לא נמצאו שום קברים או עצמות בשטח הבניה, כך שלא מובן למה ומדוע אותם מופרעים הגיעו להפגין במקום. אקער מסכם: "אני אמשיך לשרת את הציבור, גם באמבולנס של זק"א שכרגע הושבת וגם דרך האגודה למניעת חילול קברים. הרבה דרכים למקום".

בנצי אוירינג, מפקד זק"א ירושלים, אומר בתגובה למקרה: "לזק"א אין כל קשר לחפירת קברים. מדובר באדם העובד לפרנסתו, ומשתמש באמבולנס לצרכי חירום בלבד. מי שעשה את הנזק אין לו תורה ויראת שמים. אין לו זכות לפגוע ברכוש שמשרת את הציבור, בפרט שאין לו שום קשר לחפירת הקברים".

יהודה משי זהב יו"ר זק"א סירב להתייחס למאבק בין אתרא קדישא לבין האגודה למניעת חילול קברים, ואמר: "הסכסוך לא קשור אלינו, אבל מי שגרם את הנזק - ישלם עליו באופן אישי כולל ריבית דריבית".













תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}