כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

ג' עבירות חמורות? בארצות הברית מותר! • חשיפה

לפני חודש הגדיר האדמו"ר מבעלזא את מכשיר ה'בלאק ברי' כ-ג' עבירות חמורות • ובארה"ב? חסידי בעלזא קיבלו היתר גורף • "דברי האדמו"ר תקפים", אומרים בחסידות

ג' עבירות חמורות? בארצות הברית מותר! • חשיפה

דבריו של האדמו"ר מבעלזא נגד מכשירי הבאלקברי במעמד פתיחת הזמן, גרמו לחסידים רבים לעזוב את מכשיר הבלאק ברי לטובת מכשירים פשוטים בהרבה.

מבדיקת 'בחדרי חרדים' עולה כי בעוד בארץ, החזירו המונים את המכשירים לחברות הסלולאריות, הרי שבארה"ב מצאו העסקנים דרך להכשיר את השרץ.

במודעה המתפרסמת מטעם בית האדמו"ר בכל בתי המדרש של החסידות ברחבי ארה"ב נכתב כי במענה לשאלת רבים, אלו הצורכים לפרנסתם את מכשירי הבלאקברי יכולים להשתמש בהם אך ורק עם סינון מבוקר של חברת J-NET.

J-NET חברה אמריקאית המספקת שירותי אינטרנט תחת סינון אתרים מפוקח התחילה בחודשים האחרונים לספק שירותי אינטרנט מסוננים המתאימים לציבור החרדי.

בחסידות הגיעו בימים האחרונים להסכם משותף עם ראשי החברה ורבים מהחסידים משתמשים בתוכנת הסינון המיוחדת.

במכתב שנכתב כאמור בשם האדמו"ר הוסיפו הגבאים כי מכשירים אחרים כגון אייפון וכדו' אף גרועים יותר, "שומר נפשו ירחק מהם", נכתב. "כל מי שמוכרח לצורך פרנסתו להשתמש עם אחד המכשירים הנ"ל דייקא, ישאל שאלה-חכם אצל אחד המו"צים דקהילתנו".

בבעלזא מבהירים כי המכתב שהתפרסם ארה"ב שייך אך ורק לאנשי החסידות בארה"ב. "אין כאן כל פרצה חדשה לציבור. דבריו של האדמו"ר נגד המכשיר עדיין תקפים. מדובר רק למי שצריך את המכשיר לצורך פרנסתו".

כזכור, במעמד שנערך בתחילת הזמן בבית המדרש בעלזא, אמר האדמו"ר כי הבלאקברי הוא מכשיר העלול להביא לשפיכות דמים וצריכים לעמוד על המשמר כי האברכים והבחורים לא יחזיקו בו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}