כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

התקיפה בבני ברק: כך הפיל בן האדמו"ר את 'המבשר'

'המבשר' פרסם: בן אדמו"ר הותקף • בדיקת 'בחדרי חרדים': סכסוך בין בן האדמו"ר למקורבו, יצר עימות פיזי • השניים נפגשו ברחוב בליל שבת, ובן האדמו"ר יזם פרובקציה • בלעדי

אדמו"ר ומקורביו. תמונת ארכיון
אדמו"ר ומקורביו. תמונת ארכיון

עד לפני חודשים מעטים, מלאו דפי העיתונים בדיווחים על נערי שוליים התוקפים אזרחים תמימים ברחובות בני-ברק. כשהתקיפות הלכו וגברו, החליטה העירייה להיכנס לעובי הקורה, ויצאה למלחמה חזיתית בנערי השוליים.

שוטרים הובאו לעיר, והרבנים הנחו את ציבור התושבים לשתף פעולה עם המשטרה בכדי להביא למיגור הנגע.

אלא שמי שקרא את עיתון 'המבשר' של יום א', קיבל את הרושם שנערי השוליים חזרו לעיר, וממשיכים במסעות הפוגרום בתושבים.

על פי הכתבה ב'המבשר', בליל שבת האחרון 'נפלו' נערי השוליים על בנש"ק, ותקפו קשות בן אדמו"ר: "בליל שבת לאחר תפילת מעריב שב אברך שהלך יחד עם רעייתו ובתו הקטנה מתפילת מעריב מרחוב חבקוק בבני ברק לכיוון צומת איצקוביץ'. בדרכו תקף אותו נער מאחור, אותו אברך שהחזיק בידו האחת בעגלה ובידו השנייה ניסה להדוף את הבריון מששם לב הבריון כי אוחז בעגלה בעט בה והפכה עם התינוקת ביחד. מתפללים שחזרו גם הם בליל שבת מיהרו להפריד בין הניצים ולעצור את העבריין אך זה האחרון ברח כל עוד נפשו. סיבת התקיפה היא ללא שהיה רקע לדבר וסיבה בין הנער שוליים לבין אותו אברך", עד כאן הסיפור. גירסת המבשר.

אלא שמבדיקה שערך אתר 'בחדרי חרדים' עולה סיפור שונה לחלוטין.

בנו של אדמו"ר ידוע הסתכסך עם אחד מנאמני ביתו של אביו. האדמו"ר (ששמו שמור במערכת. מ.ו), קירב במשך תקופה ארוכה את אחד הבחורים מהחסידות, והפך אותו למשב"קו הצמוד. הקירבה היתירה לא מצאה חן בעיני מספר מקורבים, שהתחילו להלעיט את בן האדמו"ר בשמועות מרושעות על המשב"ק של אביו.

הבן, סבר וקיבל, ועשה ככל אשר לאל ידו להצר את צעדי הבחור. אחד מן הגורמים המעורים בפרשייה העכורה סיפר ל'בחדרי חרדים': "בליל שבת, לאחר התפילה ביקש הבחור להיכנס לחדרו של האדמו"ר כהרגלו מידי שבת. בן האדמו"ר החליט לחסום את דרכו, ובין השניים התפתחה תגרה של ממש. כשראה הבחור שאין לו סיכוי להיכנס לחדרו של האדמו"ר, עזב את המקום בכעס, ונפנה לאכול את סעודת השבת.

"כשהיה בדרך לביתו, פגש שוב את בן האדמו"ר שסיים את ענייניו בבית אביו. הבן שראה את הבחור הפגוע חשש כי כלתה אליו הרעה, וניסה להימלט יחד עם עגלת ביתו הקטנה, אלא שאז התהפכה עגלת הפעוטה, ובן האדמו"ר החל לצווח: 'הוא מנסה לחטוף את בתי. הצילו!'.

"עוברי אורח שעברו במקום, וראו את המתרחש עזבו את המקום והפטירו כי ככל הנראה מדובר באב תימהוני הזקוק לטיפול.

"עם צאת השבת, התקשר גבאו של האדמו"ר הנמצא בסכסוך מתמשך עם הבחור שהתקרב לאדמו"ר, לעיתון 'המבשר, וסיפר על ה'חשיפה' הגדולה.

"האדמו"ר ששמע על המאורע ביקש להפריד בין הניצים, ולהביא להרגעת הרוחות".



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 54 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}