כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

סערה במקווה • הבחורים מויז'ניץ עקרו את הדלתות

לאחר שהעירייה הציבה מאבטחים בכדי למנוע כניסת בחורים ללא תשלום למקווה בויז'ניץ, הגיעו כ-40 בחורים ועקרו את הדלתות • "העירייה דורסת את המנהגים שלנו"

פתח הכניסה למקווה בויז'ניץ. צילום: בחדרי חרדים
פתח הכניסה למקווה בויז'ניץ. צילום: בחדרי חרדים

לאחר המאבק בין הבחורים מחסידות ויז'ניץ לבין מאבטחים ששכרה עיריית בני ברק, ביום שישי האחרון, החליטו מספר בחורים להסלים את המאבק המתוקשר, ולגרום להפסקת התשלום על ידי כל הטובלים עד להסדרת העניין.

עוד בנושא:
ערב שבת במקווה ויז'ניץ: מכות בין בחורים למאבטחים

אמש (מוצ"ש), בשעת לילה מאוחרת הגיעו קבוצה של 40 בחורים מישיבת ויז'ניץ לדלתות המקווה, ועקרו את הדלת החשמלית שנועדה לחסום את הטובלים שאינם משלמים לקופת המקווה. לאחר עקירת הדלתות, עקרו הבחורים את החסכמים שהותקנו לאחרונה בכדי לחסוך במים.

כזכור, חשף אתר 'בחדרי חרדים' כי המקווה העירוני החל לגבות כסף מבחורי הישיבה, והללו בתגובה פתחו במלחמת חורמה. אחד הבחורים שהשתתף בעקירת הדלתות אומר ל'בחדרי חרדים': "העירייה פתחה במלחמה עם הבחורים שכל חטאם הוא רצונם לטבול במקווה. יש הוראה של הרב'ה שכל בחור יכול לטבול במקווה מתי שהוא רוצה ללא תשלום, והעירייה דורסת את התקנה בכדי לגרוף עוד כמה שקלים לכיסה".

אברהם טננבויים דובר עיריית בני ברק מסר לנו בתגובה כי "הנושא נמצא בשעות אלו בדיונים בעירייה. אנחנו עומדים בקשר עם הגורמים למצוא פתרונות בעקבות הבלאגן שנוצר במקווה. ראש העיר, יעקב אשר, יעשה הכל בכדי שהדברים לא יחזרו על עצמם. צריך להבהיר כי מדובר בקומץ מופרע של בחורים שלא זוכים לגיבוי מהנהלת המוסדות".


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}