כ"ב חשון התשפ"ה
23.11.2024

'פייסבוק' רכשה סטארט-אפ ישראלי

הרכישה שתעלה לצוקרברג כ-70 מיליון דולר, תקנה לפייסבוק כלי יעיל לחדירה לשוק הסלולר • 'גוגל' ו'יאהו' כבר רכשו בעבר סטארט-אפים ישראלים

פרסום חוצות ל'פייסבוק'. צילום ארכיון
פרסום חוצות ל'פייסבוק'. צילום ארכיון

מארק צוקרברג – הטייקון היהודי-אמריקאי שייסד את פייסבוק, השיג לעצמו דריסת רגל בישראל.

בהודעה שפרסמה השבוע 'פייסבוק', הודיעה כי היא רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי סנאפטו תמורת סכום המוערך בכ-60-70 מיליון דולר.

סנאפטו הוקמה ב-2007 והושקעו בה עד כה כ-10 מיליון דולר על ידי קרנות הון-סיכון ומשקיעים פרטיים. התמחותה של החברה היא בתחום האפליקציות הסלולריות.

סנאפטו מתמקדת בעיקר בשילובן של פרסומות בתוך האפליקציות, ובהסבתן של אתרי אינטרנט לאפליקציות למכשירים ניידים.

סנאפטו רשמה בשנה האחרונה גידול משמעותי במיוחד במספר המשתמשים באפליקציות הסלולר שלה. ביוני 2010 דיווחה החברה על 10 מיליון משתמשים רשומים, ובנובמבר 2010, כבר דיווחה החברה על הכפלת מספר המשתמשים ל-20 מיליון משתמשים רשומים, כאשר לטענת החברה מצטרפים בכל חודש 2.5 מיליון משתמשים לשירות.

בחברה הוסיפו כי מרבית המשתמשים (43%) מגיעים מאסיה, 26% מצפון אמריקה והשאר (31%) מאירופה וממרכז ודרום אמריקה.

כבר בעבר בנתה סנאפטו אפליקציה שתאפשר גלישה נוחה ל'פייסבוק' ממכשירים ניידים, כאשר האפליקציה תואמת לכ-2,500 דגמי טלפונים.

לקבלת מידע על ביטוח מנהלים מחברת מגדל לחץ כאן

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}