ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

נתניהו בראיון בלעדי למשיחסיטים: רוצה משיח

תדהמה בתקשורת החרדית • השבועון 'בית משיח' המשתייך לפלג המשחיסטי של חב"ד, הוא שזכה בראיון החג הבלעדי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו • בראיון מספר ביבי כי הוא עושה ככל יכולתו כדי "להכין את העולם לקראת ביאת המשיח" • קובע כי "יש ללמד את מורשתו של הרבי" • והחשוב מכל: באיזה כלי יבחר לנגן כאשר ייבנה בית המקדש?

בנימין נתניהו. צילום: פלאש90
בנימין נתניהו. צילום: פלאש90

תדהמה בתקשורת החרדית, לאחר שהתברר שמי שזכה בראיון חג בלעדי עם ראש הממשלה הוא השבועון 'בית משיח', המשתייך לפלג המשחיסטי של חב"ד.

מערכות העיתונות החרדית חשפו בשעות האחרונות את מרכולתן לגליון חג הפסח. מתברר כי עיתוני המגזר הסתפקו בראיונות עם זוטרים במערכת הפוליטית. למרות המאמצים הרבים של כמה כלי תקשורת חרדיים, הם כשלו בניסיונם לראיין את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אך מתברר, כי דווקא את ההישג הגדול ביותר מציג מוסף 'עולמות' של השבועון 'בית משיח' המשתייך לפלג השולי והמשחיסטי של חב"ד.

בעבר, ראש הממשלה בנימין נתניהו, ספג ביקורת על כך שהוא לא התראיין לכלי התקשורת מאז שהוקמה הממשלה האחרונה ובעקבות כך אף התייצב ראש הממשלה, למספר ראיונות בכלי התקשורת ואף הופיע בתוכנית הבידור הפופולרית "מצב האומה". למרות זאת, מיעט נתניהו להתייצב לראיונות נוספים

אך למרבה ההפתעה, מתברר כי נתניהו החליט להעניק ראיון חג, דווקא לשבועון המזוהה עם הזרם השולי והמשיחיסטי בחב"ד.

גורמים בתקשורת החרדית מציינים כי מרבית כלי התקשורת החרדים מחרימים נכון לימים אלה את נתניהו, על רקע הביקורת הציבורית החריפה כנגדו. "אבל", אומר ל'בחדרי חרדים' עורך אחד העיתונים, "היו בהחלט כלי תקשורת מהמגזר שביקשו לראיין את ביבי וסורבו.

המשיח וביבי
השיחה עם נתניהו בביטאון המשיחיסטי, לא עסקה כמעט בנושאים פוליטיים, והתרכזה סביב היכרותו של נתניהו עם האדמו"ר מחב"ד (זצוק"ל!).

משיחה עם עובדים במערכת העיתון מתברר כי המראיין הורשה לשאול את ראש הממשלה שאלות בכל נושא שיחפוץ, אך הוא שבחר לעסוק בנושאים הקרובים לליבם של החסידים, סביב דמותו של הרבי וענייני הגאולה.

הראיון נפתח בשאלה של המראיין: כיצד ראש ממשלה מכין את העולם 'לקראת ביאת המשיח'. נתניהו ענה כי הוא פועל לשם כך כמיטב יכולתו. "זו משימה לא קלה", ציין נתניהו וצחק.

בהמשך השיחה אומר ראש הממשלה: "אני אהיה שמח אם ילמדו את מורשתו של הרבי מליובאוויטש ואת סיפור חייו בבתי הספר. ראוי שכל תלמיד ותלמידה - ולא רק בבתי הספר הדתיים - יכירו את מעשיו ופועלו של הרבי".

למרות שהשיחה לא עסקה בנושאים מדיניים, התייחס המראיין גם לסוגיית הגרעין האיראני: "בוודאי שאם איראן תצטייד ביכולת לייצר פצצות גרעין, זה יהיה איום ראשון במעלה. אין יום שאני אינני פועל להרחיק את הסכנה הזו מעל ראשנו", קבע.

בסיום השיחה מציין המראיין עובדה שאיננה מוכרת בציבור לפיה משפחתו של נתניהו היא משפחת לויים: "בקרוב יבנה בית המקדש ואתה הרי לוי אז תזכה אולי לנגן שם על איזה כלי תרצה לנגן?", שאל המראיין.

על כך ענה נתניהו: "קודם כל בא נגיע לשם ואחר כך נראה, אתן לך תשובה אז".




פסח חב''ד עיתונות בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד