חרדים אוהבים גלידה יותר מחילוניים
93% מהמגזר החרדי רוכש גלידה, לעומת 69% בכלל האוכלוסייה. כך עולה מסקר 'גיאוקרטוגרפיה' שהוצג בהשקת מותג 'נסטלה מהדרין'. רוב החרדים אוכלים את הגלידות בבית
- נתי טוקר, 'מרכז העניינים'
- ד' סיון התשס"ז
- 5 תגובות
העיקר ההכשר. ליפמן במסיבת העיתונאים
האם המגזר החרדי הוא צרכן כפייתי של מוצרי הגלידות? מסקר של מאפייני צריכת הגלידה שערך מכון 'גיאוקרטוגרפיה', שהוצג במסיבת עיתונאים של 'נסטלה' למגזר החרדי, עולה כי שיעורי הצריכה של גלידות במגזר החרדי גבוה באופן משמעותי מכלל האוכלוסייה.
מהסקר עולה כי במגזר החרדי שיעור הצריכה של הגלידות עומד על 93%, לעומת 69% בלבד בכלל האוכלוסייה.
עוד עולה מהסקר כי למרות שאופן הצריכה המקובל של גלידה הוא באכילה מחוץ לבית, הרי שבמגזר החרדי רוב הציבור מקפיד על אכילה בבית. 65% מהמגזר החרדי, רובם מבוגרים, אוכלים את הגלידות בבית, למרות שהגלידה נקנתה בחוץ, כמו בקיוסק או בגלידרייה.
ומהם השיקולים לבחירת סוג הגלידה המועדף? גם כאן מופיעים נתונים מעניינים: שיקול הקנייה המשמעותי ביותר הוא ההכשר, עם 59%. שיקול הקנייה השני הוא טעם עם 24%, ואילו מחיר הגלידה מהווה שיקול מרכזי רק לכ-7% מהאוכלוסייה.
הנתונים הוצגו על-ידי מנכ"ל 'נסטלה', יהודי ליפמן, במהלך מסיבת עיתונאים בה השיקה במגזר החרדי את 'גלידות נסטלה מהדרין' - קו מוצרים בהכשר בד"ץ העדה החרדית.
ב'נסטלה' אומרים כי מחקרים שנערכו העלו כי לגלידות 'נסטלה' במגזר החרדי ישנה נכסיות מותג גבוהה ביותר וכן תדירות צריכה תכופה של גלידות. במחקרים שנערכו במגזר החרדי נמצא גם שהשיקול העיקרי בצריכת גלידות הוא ההכשר, מסיבה זו בחרה גלידות 'נסטלה' להוסיף קו מוצרים מיוחד בהכשר בד"ץ העדה החרדית, על מנת שיותר צרכנים חרדיים יוכלו ליהנות ממוצרי האיכות של גלידות 'נסטלה'.
כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', 'נסטלה' העבירה את תקציב הפרסום ל'מימד', והחלה במהלך להשקת המותג החדש תחת הכותרת "גלידות נסטלה - תטעם, תרגיש, תתרגש". בין המותגים הותיקים ניתן למצוא את :נוק אאוט,קראנצ', אקסטרים וכן מוצרי בריאות כמו ויטמינצ'יק, פרילי ומצופים.
יהודי ליפמן, מנכ"ל גלידות 'נסטלה' מציין כי גלידות 'נסטלה' החליטה להתמקד במגזר החרדי, באמצעות קבלת כשרות בד"ץ העדה החרדית למוצרים רבים, ביניהם מוצרי הדגל של גלידות נסטלה. במענה לשאלת 'בחדרי חרדים' מה היעדים השיווקים של 'נסטלה', אמר ליפמן כי "אנחנו מתחילים נמוך מאד, ויש לנו מטרה להגיע רחוק באמצעות פעילות לאורך כל הקיץ".
הילית שמיר, סמנכ"ל השיווק של גלידות 'נסטלה' מדגישה את הרצון להתאים את המוצרים לצרכן החרדי: "בשל העובדה שהצרכנים החרדיים צורכים בשבתות, אירועים וחגים בעיקר גלידות פרווה כקינוח, פיתחנו במיוחד טעמים חדשים ייחודיים כמו קוקוס, פקאן ועוגיות עשירים בתוספות, שטרם הופיעו עד כה בגלידות הפרווה. כמו כן השקנו מארזי חיסכון מוגדלים לגלידות ושלגונים שיאפשרו לצרכנים ולמשפחות ברוכות הילדים ליהנות בגדול"
מהסקר עולה כי במגזר החרדי שיעור הצריכה של הגלידות עומד על 93%, לעומת 69% בלבד בכלל האוכלוסייה.
עוד עולה מהסקר כי למרות שאופן הצריכה המקובל של גלידה הוא באכילה מחוץ לבית, הרי שבמגזר החרדי רוב הציבור מקפיד על אכילה בבית. 65% מהמגזר החרדי, רובם מבוגרים, אוכלים את הגלידות בבית, למרות שהגלידה נקנתה בחוץ, כמו בקיוסק או בגלידרייה.
ומהם השיקולים לבחירת סוג הגלידה המועדף? גם כאן מופיעים נתונים מעניינים: שיקול הקנייה המשמעותי ביותר הוא ההכשר, עם 59%. שיקול הקנייה השני הוא טעם עם 24%, ואילו מחיר הגלידה מהווה שיקול מרכזי רק לכ-7% מהאוכלוסייה.
הנתונים הוצגו על-ידי מנכ"ל 'נסטלה', יהודי ליפמן, במהלך מסיבת עיתונאים בה השיקה במגזר החרדי את 'גלידות נסטלה מהדרין' - קו מוצרים בהכשר בד"ץ העדה החרדית.
ב'נסטלה' אומרים כי מחקרים שנערכו העלו כי לגלידות 'נסטלה' במגזר החרדי ישנה נכסיות מותג גבוהה ביותר וכן תדירות צריכה תכופה של גלידות. במחקרים שנערכו במגזר החרדי נמצא גם שהשיקול העיקרי בצריכת גלידות הוא ההכשר, מסיבה זו בחרה גלידות 'נסטלה' להוסיף קו מוצרים מיוחד בהכשר בד"ץ העדה החרדית, על מנת שיותר צרכנים חרדיים יוכלו ליהנות ממוצרי האיכות של גלידות 'נסטלה'.
כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', 'נסטלה' העבירה את תקציב הפרסום ל'מימד', והחלה במהלך להשקת המותג החדש תחת הכותרת "גלידות נסטלה - תטעם, תרגיש, תתרגש". בין המותגים הותיקים ניתן למצוא את :נוק אאוט,קראנצ', אקסטרים וכן מוצרי בריאות כמו ויטמינצ'יק, פרילי ומצופים.
יהודי ליפמן, מנכ"ל גלידות 'נסטלה' מציין כי גלידות 'נסטלה' החליטה להתמקד במגזר החרדי, באמצעות קבלת כשרות בד"ץ העדה החרדית למוצרים רבים, ביניהם מוצרי הדגל של גלידות נסטלה. במענה לשאלת 'בחדרי חרדים' מה היעדים השיווקים של 'נסטלה', אמר ליפמן כי "אנחנו מתחילים נמוך מאד, ויש לנו מטרה להגיע רחוק באמצעות פעילות לאורך כל הקיץ".
הילית שמיר, סמנכ"ל השיווק של גלידות 'נסטלה' מדגישה את הרצון להתאים את המוצרים לצרכן החרדי: "בשל העובדה שהצרכנים החרדיים צורכים בשבתות, אירועים וחגים בעיקר גלידות פרווה כקינוח, פיתחנו במיוחד טעמים חדשים ייחודיים כמו קוקוס, פקאן ועוגיות עשירים בתוספות, שטרם הופיעו עד כה בגלידות הפרווה. כמו כן השקנו מארזי חיסכון מוגדלים לגלידות ושלגונים שיאפשרו לצרכנים ולמשפחות ברוכות הילדים ליהנות בגדול"
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות