הולכים בגדול
רשת חנויות הנעליים 'לוק' ממתגת את עצמה באמצעות 'תוצאות אפקטיביות' וירחיבו את פריסת הסניפים
- נתי טוקר, 'עניינים'
- כ"ו אלול התשס"ו
רוצה שיתעמקו במודעות. איצקוביץ
משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות' קיבל את תקציב הפרסום של רשת נעלי 'לוק' למגזר החרדי. הרשת כוללת בשלב זה חמישה סניפים – שלושה בבני ברק ושניים בירושלים.
תקציב הפרסום נמסר ל'תוצאות אפקטיביות' לאחר שהחברה בחנה מס' הצעות, בהן גם הצעה ממשרדי פרסום מובילים.
רשת נעלי 'לוק' מתמקדת ביבוא מבחר מותגי נעליים לילדים ונשים. בעתיד הקרוב מתכוונים ברשת להרחיב את פריסת הסניפים ולהפוך לרשת מובילה בתחום.
'תוצאות אפקטיביות' יטפל בתהליך המיתוג של הרשת, ויצא בקמפיין פרסומי ייחודי הכולל משחקים ושעשועונים לילדים. "אנחנו הולכים להפתיע את שוק ההנעלה במגזר החרדי", אומר שעיה איצקוביץ, מנכ"ל 'תוצאות אפקטיביות'.
הוא מסביר גם מדוע בחרו במשרד לייצר קריאטיב במודעות הכולל שעשועונים וחלוקת פרסים: "החלום של כל פרסומאי הוא שיתעמקו במודעות שלו עוד כמה שניות. רצינו ליצור מודעות שתגרום לקהל היעד לעצור רגע. ולכן בנינו את המהלך של השעשועונים שיתחלפו כל שבוע עד החגים. זה לא עוד מבצע, זה לא הוזלות, אלא מיתוג אמיתי של רשת".
היקף תקציב הפרסום של הרשת לא נמסר, אולם נודע כי עומד להיות גבוה מאד יחסית למתחרים בשוק.
באדיבות 'עניינים' - מרכז העניינים של הציבור החרדי
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות