"טעמי" - מבוקש בחו"ל
דורון אדמתי: "הצפי לסיים את 2006 עם יצוא בסדר גודל של כ-3 מיליון שקל"
- שרות בחדרי חרדים
- כ"ו אדר התשס"ו
מבוקש בשוק החרדי. טעמי
שנת 2006 התחילה ברגל ימין עבור דייסות "טעמי" עם עליה משמעותית בביקוש למותג בעיקר ממדינות אירופה וארה"ב. כך מוסר דורון אדמתי, משנה למנכ"ל "נוקי מוצרי תינוקות" שרכשו לפני חודשים אחדים את המותג. החברה צופה לסיים את השנה עם ייצוא דייסות "טעמי" בסדר גודל של 3 מיליון שקל.
המותג "טעמי" היה חלק מפעילות חברת "טעמיקו" עד אשר נמכר בסוף השנה שעברה ל"נוקי מוצרי תינוקות בע"מ" שבבעלות התעשיין יובל לוי, אשר רכש, כזכור, גם את המותג "רמדיה" מיידי היינץ.
המותג טעמי קיים בשוק הדייסות מזה כ –30 שנה ומבוקש בעיקר בשוק היהודי חרדי בעיקר לאור העובדה כי הוא נושא חותמת כשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית.
דורון אדמתי: "גם באירופה ובארה"ב, הביקוש הגדול שנוצר הוא בעיקר לשוק החרדי. בשנים האחרונות הסתכם מחזור המכירות של טעמי בכ-5 מיליון שקל לשנה. העלייה בביקוש לטעמי בחו"ל מצביעה על מגמה של עליה במחזורי המכירה אשר ישפיעו בצורה משמעותית גם על המחזור השנתי".
המותג "טעמי" היה חלק מפעילות חברת "טעמיקו" עד אשר נמכר בסוף השנה שעברה ל"נוקי מוצרי תינוקות בע"מ" שבבעלות התעשיין יובל לוי, אשר רכש, כזכור, גם את המותג "רמדיה" מיידי היינץ.
המותג טעמי קיים בשוק הדייסות מזה כ –30 שנה ומבוקש בעיקר בשוק היהודי חרדי בעיקר לאור העובדה כי הוא נושא חותמת כשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית.
דורון אדמתי: "גם באירופה ובארה"ב, הביקוש הגדול שנוצר הוא בעיקר לשוק החרדי. בשנים האחרונות הסתכם מחזור המכירות של טעמי בכ-5 מיליון שקל לשנה. העלייה בביקוש לטעמי בחו"ל מצביעה על מגמה של עליה במחזורי המכירה אשר ישפיעו בצורה משמעותית גם על המחזור השנתי".
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות