ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024

לראשונה מאז המשבר: 'ללכת' מפעילה צ'רטרים ישירים לניו יורק

החברה מפעילה צ'רטרים ישירים מנתב"ג לניו יורק, עקב המצב בארץ וביטול הטיסות של חברות התעופה האמריקאיות לעתיד הקרוב

דלפקי ללכת בשדה התעופה בניו יורק
דלפקי ללכת בשדה התעופה בניו יורק צילום: ללכת

לראשונה מאז המשבר: ללכת מפעילה צ'רטרים ישירים לניו יורק


ללכת היא חברת הנסיעות המובילה באמריקה, המציעה מגוון רחב של שירותי תיירות המותאמים לכל סוגי הנסיעות.
השנה, עקב המצב בארץ וביטול חברות התעופה האמריקאיות לעתיד הקרוב- רבים נתקעו מבחינת טיסות לניו יורק ובחזרה. החברה ניסתה לפתור את הבעיה, הוציאה צ'ארטר מניו יורק לנתב"ג-והניסיון עבד מצוין. נחתו בארץ 380 נוסעים בנתב"ג. כעת, החברה מוציאה שוב צ'רטרים לחגים בשבועות הקרובים, דרכם הנוסעים יוכלו לטוס לאמריקה במחירים הוגנים ובזמינות נוספת. כל המטוס הוא מחלקת תיירים, והמחירים משתנים לפי מושבים. כל נוסע זכאי למזוודה וטרולי במחיר הכרטיס.

לכל הפרטים והזמנה לחץ כאן>>>>>
https://Israel.lalechet.com


להזמנה טלפונית בעברית, דרך מוקד צייד הטיסות:
072-3952977, שיחה בישראל

לאחרונה, קיבלה ללכת אישור להפעיל קו צ'רטר ישיר מתל אביב לניו יורק ובחזרה, והצ'רטרים הראשונים כבר יצאו ונחתו בארץ לפני החג. זהו מהלך חשוב במיוחד, לאור המצב הנוכחי בישראל שבו חברות התעופה האמריקאיות לא צפויות לשוב לפעילות בנתב"ג בעתיד הקרוב, מה שהפך את הטיסות לארה"ב לכמעט בלתי אפשריות להשגה. נכון לעכשיו, רק חברת אל על מפעילה את הקו הישיר לארה"ב, אך עם השקת הצ'רטרים של ללכת, האפשרות לטוס לארה"ב שוב זמינה ונגישה ללקוחות.

החברה, שהוקמה בשנת 2008, בנתה לעצמה מוניטין כחברת התיירות הגדולה והאמינה ביותר בארצות הברית. כולל נסיעות למקומות הקדושים במזרח אירופה, כולל פולין, הונגריה, רומניה ואוקראינה. מה שמייחד את ללכת הוא היותה חברת התיירות היחידה באזור עם מטבחים כשרים בפיקוח מהודר, המאפשרים מתן שירותי תיירות גם לקבוצות שומרות כשרות.

החברה מארגנת נסיעות לכל סוגי הלקוחות – מאדם יחיד ועד קבוצות גדולות המונות מעל 1,000 איש. בין לקוחות החברה ניתן למצוא משפחות, זוגות, ישיבות, בתי כנסת,האדמורים הגדולים כגון סאטמר,בובוב, חברות ועוד. במהלך השנים, ללכת הרחיבה את שירותיה למדינות נוספות, והיא מארגנת נסיעות למגוון רחב של יעדים ברחבי העולם.

המומחיות של החברה טמונה ביכולת לארגן את כל היבטי הנסיעה מא' ועד ת', תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר והבטחת חוויית נסיעה מושלמת לכל לקוח. בין אם מדובר בטיול יוקרה על מטוס פרטי או נסיעה חסכונית לישיבה, החברה מעניקה שירות ברמה הגבוהה ביותר. עם אלפי לקוחות מרוצים לאורך השנים, ללכת ממשיכה להוביל בתחום התיירות היהודית והבינלאומית.

חברת ללכת ממשיכה להוביל את שוק התיירות היהודית עם שירותים מותאמים אישית, קווים ישירים, ושירות פרימיום המיועד ללקוחות המחפשים חוויית נסיעה ייחודית ואיכותית.

אמריקה ניו יורק צייד הטיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!