כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

ממריאים לסופ"ש: הסיכום השבועי של צייד הטיסות

טיסות זולות לוינה מ-83$, טיסות לבודפשט מ-102$, ניו יורק מ-511$, ואבו דאבי בשיא העונה מ-177$. כל מה שעלה השבוע בצייד הטיסות

ממריאים לסופ"ש: הסיכום השבועי של צייד הטיסות
צייד הטיסות צילום: צייד הטיסות

ממריאים לסופ"ש: הסיכום השבועי של צייד הטיסות

טיסות זולות לוינה מ-83$, טיסות לבודפשט מ-102$, ניו יורק מ-511$, ואבו דאבי בשיא העונה מ-177$. כל המבצעים החמים של השבוע במקום אחד!

השבוע היה עמוס במיוחד במבצעים שווים, וכמו תמיד, אנחנו כאן כדי לסכם לכם את כל הדילים החמים שפרסמנו במהלך השבוע האחרון!

מוצאי שבת: פתחנו את השבוע בטיסות זולות לוינה. מצאנו טיסות הלוך ושוב לנובמבר במחירים הנעים בין 83$ ל-109$ בלבד!

יום ראשון: המשכנו עם דילים מטורפים לבודפשט. מגוון תאריכים לחודשי נובמבר, דצמבר וינואר, עם מחירים הנעים בין 102$ ל-111$. וכדי שלא תפספסו, גם טיסות לטביליסי בגאורגיה בחברות הישראליות – אלעל וישראייר, במחירים שבין 167$ ל-209$.

יום שני: ניו יורק על המפה! מצאנו לכם טיסות עם קונקשן ארוך החל מ-511$ הלוך חזור. מי שמעדיף קונקשן קצר יכול למצוא טיסות החל מ-683$, ואם אתם בעניין של טיסה ישירה, מצאנו גם טיסות ישירות במחיר מ-1001$.

בהמשך היום, התחדשנו עם טיסות לאבו דאבי בעונה הכי חמה, נובמבר-דצמבר, במחירים שבין 177$ ל-200$ בלבד!

יום שלישי: התמקדנו בסלוניקי המבוקשת, עם טיסות במחירים שבין 89$ ל-140$ הלוך חזור למגוון תאריכים: נובמבר, דצמבר, ינואר ופברואר. בנוסף, פרסמנו מבצע מעולה של קופת חולים לאומית בביטוח נסיעות לחו"ל החל מ-1.3$ ליום בלבד.

יום רביעי: חיפשנו עבורכם טיסות ברגע האחרון למגוון יעדים במחירים משתלמים במיוחד, וגם לא שכחנו את המבצעים המיוחדים של שקם אלקטריק בדיוטי פרי.

יום חמישי: השבוע הסתיים עם טיסות במחירים מעולים למונטנגרו, גם לפודגוריצה וגם לטיווט, במחירים שבין 225$ ל-329$ הלוך חזור בחברות הישראליות – אלעל וישראייר. תאריכים לאוקטובר ונובמבר. את היום סיימנו עם ירידת מחירים בטיסות ללרנקה, קפריסין, מ-89$ ל-119$ בלבד לתאריכים בחודשים אוקטובר-נובמבר.

עדכונים מהבלוג:
במהלך השבוע דיברנו על הימים העמוסים הצפויים בנתב"ג במהלך חודשי החגים. בנוסף, סקרנו מספר שדות תעופה בערים גדולות כגון לונדון, דובאי ופריז. כמו כן, כתבנו על הדירהאם האמירתי, המטבע של איחוד האמירויות וההיסטוריה שלו.

הצטרפו לקבוצות הווטסאפ של צייד הטיסות וקבלו את המבצעים והתכנים שלנו ישירות לנייד. להצטרפות לקבוצה, לחצו כאן.

צייד הטיסות טיסות זולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!