ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
נהרג בציר נצרים

רס"ן יותם יצחק פלד הובא למנוחות: "אין אדם שלא אהב אותך"

היום הובא למנוחות רס"ן (מיל׳) יותם יצחק פלד שנהרג בשבת מפיצוץ מטען בציר נצרים. אימו ספדה בכאב: "אמרתי לך שתשמור על עצמך. שיש לך אישה וילדות לגדל. אבל אתה תמיד הלכת ראשון וככה נפגעת"

רס"ן יותם יצחק פלד הובא למנוחות: "אין אדם שלא אהב אותך"
יותם יצחק פלד הי"ד צילום: דובר צה"ל

היום (ראשון) הובא למנוחות בראש העין רס"ן (מיל׳) יותם יצחק פלד, בן 34, מראש העין, מפקד פלוגת סיוע מנהלתית בגדוד 8119, חיל הלוגיסטיקה, שנהרג בשבת מפיצוץ מטען בציר נצרים. 

אימו טלי ספדה בהלוויה: "יותמוש שלי, אהוב ליבי. איך יכול להיות שאני קוברת אותך? ילד אהוב ואופטימי. אני חושבת שאין אדם שלא אהב אותך. היתה לי הרגשה לא טובה בפעם האחרונה שנכנסת. אמרתי לך שתשמור על עצמך. שיש לך אישה וילדות לגדל. אבל אתה תמיד הלכת ראשון וככה נפגעת. אהוב ליבי, ילד שלי, תחסר לי לעולמים". 

אופיר, אישתו של יותם ספדה: "17 שנים אנחנו יחד. זכיתי בך. זכיתי לאהוב ולהיות אהובה. זכיתי להינשא לך. אתה המתנה שלי... אתה לא הולך, אני מרגישה אותך. תודה שבחרת בי, אנחנו אוהבות אותך. אתה המתנה שלנו".

האחות מאי ספדה בבכי: "איך אפשר לסכם אותך ואת הקשר שלנו? יש לי כ"כ הרבה מה להגיד עליך. כ"כ הרבה זיכרונות. אחי הגדול, מי ילד אותנו עכשיו? איך יהיו שבתות בלי הצחוק המתגלגל שלך? שלחתי לך באחרונה הודעות ורק על אחת הספקת לענות לי בגלל העומס שלך בעזה. חשבת שאם אתה לא תעשה אז לא יהיה מי שיעשה. תמיד הערצתי אותך. אני לא יודעת איך נמשיך הלאה? איך לא תהיה בחתונה שלי? איך לא תכיר את הילדים שיהיו לי? אח שלי הגדול, השארתי לי חור ענק בלב. הלוואי ויכולתי עוד פעם אחת לחבק אותך". 

נציג צה"ל סא"ל שרון קורי: "יותם אני עומד כאן עם משפחתך, חבריך ופקודיך. אנחנו המומים מנפילתך. בכאב עצום אנחנו מלווים אותך למנוחת עולמים. אהבת את חיילך ומפקדיך. הבעת את חותמך בכל מי שפגשת. יותם, הכרתי איתך כשהייתי מ"פ. חבריך לנשק ואני גילינו שמעבר למפקד נערץ היית לנו כאח".

יותם יצחק פלד ציר נצרים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}