י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

"לא משנה הסכום": קמפיין מימון המונים כזה עוד לא היה

היוזמה של תלמידי הרב וההזדמנות הנדירה של הציבור להשמיע קול צלול ושפוי • תלמידי הרב מבקשים לקדם את החזון בתחומי התורה, החינוך והחברה כולה

"לא משנה הסכום": קמפיין מימון המונים כזה עוד לא היה
הרב דוד לייבל צילום: מתוך אתר אחוות תורה

בעקבות פעילותו של הגר"ד לייבל להבטיח מציאות תורנית ראויה ושמורה לצעירים החרדים העתידים להתגייס במסגרת המתווים המדוברים במציאות המורכבת שנוצרה, עלה ברשתות היום קמפיין בשם "מפגינים תמיכה". כפי שפורסם גם כאן, לאחרונה הותרו כל המחסומים וביתו הפך למוקד הפגנות פרועות ואלימות בהיקף רחב. כעת תלמידיו התארגנו להפגנה של תמיכה, גיבוי וחיזוק מפעלותיו של הרב לייבל.

"מטרת המבצע אינה רק לגייס כסף להרחבת הפעילות כתשובה לאלימות, אלא גם ליצור מעין 'מפקד תומכים' וירטואלי. הרעיון הוא לתת לאנשים שתומכים ברב לייבל הזדמנות להביע את הערכתם אליו ולפעילותו" אומרים תלמידי הרב לייבל. "בזכות הרב לייבל יש כוללי רעק"א עם 200 אברכים, בזכותו קמה ופועלת אחוות תורה - רשת המאגדת תחת קורת גג אחת עשרות קהילות לחרדים עובדים בכל רחבי הארץ עם מאות שיעורי תורה בשבוע. וזה לא הכל. בזכות הרב לייבל קמו מיזמי פרנסה ותעסוקה הכוללים אפשרות ללימוד תורה, ולמעשה בכל צומת אפשרית של חיי תורה ומעשה הרב לייבל סולל דרך לציבור משמעותי מאד, כולל מוסדות חינוך איכותיים. אנחנו מבקשים להרחיב את הפעילות והיוזמות שלו עוד ועוד".

מארגני הקמפיין מסבירים כי כל תרומה, גם אם קטנה, מהווה הבעת אמון בפעילות. עוד הדגישו, כי הכוונה היא להתמקד בתמיכה ובאווירה חיובית בלבד.

"עלינו לאפשר לתמיכה הציבורית הרחבה ברב לייבל ובפעילותו, לבוא לידי ביטוי, ואף להגדיל ולהעצים את הפעילות הזו. אנו קוראים לציבור שרוצה שמיזמים אלו יתעצמו - או לכל הפחות חושב שיש חשיבות בקיומם - להצטרף ולתמוך".

בכך מבקשים תלמידי הרב לקדם את החזון בתחומי התורה, החינוך והחברה כולה. "מול ההתקפות והבזיונות, אנחנו נוסיף עוד ועוד תקווה ופעולות שיאפשרו כינון מערכות חיים המותאמות לצרכים ולאתגרי הזמן" הדגישו.

לחצו כאן להפגין תמיכה>>>

הרב לייבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!