ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
נצח ישראל לא ישקר

המלחמה להצלת התורה ועם ישראל | ח"כ ישראל אייכלר

יו"ר ועדת העבודה והרווחה, דוברה המיתולוגי של היהדות החרדית ח"כ ישראל אייכלר בטור מיוחד על הקשר הבולט בין המלחמה שמבחוץ למלחמה שבפנים

המלחמה להצלת התורה ועם ישראל | ח"כ ישראל אייכלר
ח"כ ישראל אייכלר צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

מליוני אזרחי הארץ, דתיים וחרדים ומסורתיים, חשים תחושת מחנק מעשן המלחמה שהכריזו אויבי הדת המכונים רחוב "קפלן", נגד העם היהודי שומרי הדת והתורה. כל אזרחי הארץ חרדים מפני החרב האסלאמית שהונפה בעוז ובאלימות, נגד מדינת ישראל בלי פחד ובלי מורא. הכל רואים איך הפלשתינים והאיראנים וכל עמי העולם, חושבים שהגיע הזמן לשחרור פלשתין השלימה. הם מתבוננים במהפכנים שורפי המדורות הרודפים את היהדות הדתית והחרדית ומכתירים דיקטטורים משפטיים חובבי זכויות פלשתין, נגד עם ה'. הערבים הסיקו מכך כי הגיע הזמן לחסל את מדינת היהודים. לכן הם יצאו למלחמת "מבול אל אקצא" ומכריזים כי חרבם לא תשוב לנדנה עד לאבדן המולדת העברית, ה' אל תפק זממם. הם בטוחים כי העם היהודי החליט להתאבד במלחמת אזרחים ולתקוע חרב איש באחיו. החרדים הופכים לקרבנות ולמשיסה והזאבים מחכים לטרוף אותם ככבשים. הערבים מעריכים שזה הזמן שאללה נותן ביד האסלאם את הכוח להשמיד ולאבד את מדינת ישראל רח"ל.

אומרים בשם ז'בוטינסקי, שקרא לפני מאה שנים: "בואו נחסל את הגולה לפני שהגולה תחסל אותנו". עוד לא קם האיש שיכריז היום ויזהיר:  "בואו נחסל את המלחמה נגד היהדות, לפני שהמלחמה תחסל את כולנו". רק עיוור לא יראה כי מדינת ישראל נקלעה בשנים האחרונות למהפכה אנטי יהודית, ולקריאות קרב למלחמת אזרחים שתפסו את השלטון והשליטו את הבג"צ האנטי יהודי והאנטי דמוקרטי לשלוט בכל מערכות השלטון, באמצעות התקשורת. הם מחקו כל זכר לדמוקרטיה הישראלית ולזכויות האדם היהודי לקיים את דתו וללמוד את תורת ה' בארצו ארץ הקודש. סופה של המלחמה היא אבדון לכל הצדדים הניצים. מי שיירש את הארץ הזאת, הם לא מהפכני קפלן. הם לא יזכו לשלוט בארץ הקודש.  רבים מבניהם ובנותיהם מאסו בארץ חמדה ויורדים לארה"ב ומקבלים שם חינוך מתנכר לדת היהודית. מקבלים מליונים למלחמת הרפורמה להכחדת הדת היהודית. הרפורמים שהפכו מליוני יהודים למתבוללים, הם מגייסים את אויבי ה' להפוך את ארץ ישראל לפלשתין השלימה.

הקרב האחרון של המלחמה הזאת, יוכרע על פתחי הישיבות ובתי הכנסת, תלמודי התורה והחינוך החרדי. אם נעמוד כצור איתן ולא ניכנע לעריצות השלטון האנטי יהודי, אבדה תקוותם. הם לא יצליחו לעקור את דלתות בתי המדרש ולהוציא את לומדי התורה. כל זמן שהישיבות פתוחות, ארץ ישראל לא תחוסל. "אמר רבי יהושע בן לוי, מאי דכתיב עומדות היו רגלינו בשעריך ירושלים? מי גרם לרגלינו שיעמדו במלחמה? שערי ירושלים שהיו עוסקים בתורה". רק בזכות  לומדי התורה ותינוקות של בית רבן, אנו שורדים בים המוסלמי הזה. הערבים מצפים ליום חיסול הגטו העברי, כדי לקצור את פירות המלחמה הפנימית במדינת ישראל. חרבותיהם מונפות אל על ומוכנים בכל רגע להשלים את החורבן שהמיטו לוחמי קפלן על עם ישראל. הערבים הכריזו על יום שמחת תורה תשפ"ד הקרוי 7.10.23 כפריצת הפתיחה לחיסול המדינה היהודית והקמת מדינת פלשתין השלימה על חורבותיה מן הירדן עד הים.

ההיסטוריונים הסלפנים הציגו במשך יובל וחצי את השואה הקודמת כאשמת החרדים. הם ממשיכים להציג את חורבן מדינת ישראל באשמת החרדים. לכן נחוץ מאד לפתוח יומנים ולהתחיל לתעד את תהליך הריסת הגטו העברי, על ידי משנאי ה' ומנאצי התורה, שהביאו את החורבן. הם הכריזו מלחמה נגד התורה ולומדיה והנהיגו משטר דיכוי אנטישמי מבפנים, בעוד חמאס ופת"ח וכל מיני "שוחרי שלום" פועלים מבחוץ, לחסל את המדינה היהודית ולהאשים את החרדים לדבר ה' בחורבן.

אין לנו ארץ אחרת. הגויים לא רוצים אותנו בשום מקום והאנטישמים בארץ לא רוצים אותנו בארץ נחלת אבותינו. אם חלילה יצליחו אויבי היהדות, להפוך את המדינה לנהר של דמעות רח"ל, רק הצד הערבי ישאר במקום הזה. אנו ניאחז באדמת אבותינו בכל מצב עד ביאת המשיח. רק הקב"ה יגן ויושיע ויציל את שארית הפליטה ממלחמת האזרחים במחוזות אויבי הדת היהודית, שחברו יחדיו לכבוש את העם היהודי בכוח הזרוע המשפטית, התקשורתית, המשטרתית והצבאית.

שימו לב: בג"ץ לא מאפשר להתערב בשלילת קצבאות של ילדים טרוריסטים. אותו בג"צ מאפשר ודורש שלילת קצבאות סיוע ותקציבים לילדים, שהחטא הגדול של אביהם, שהוא לומד תורה בארץ הקודש. בעוון לימוד תורה מותר לשלול מהם תקציבי חינוך, תקציבי ישיבות, ומי יודע מה עוד מצפה לנו. ביד אחת שופטי בג"ץ מגינים על ילדי טרור, וביד השנייה מבקשים לשלול גם הנחה במעונות-יום מילדי אימהות חרדיות עובדות בעוון לימוד תורה של האב. זו רשעות וחרפה שאין דומה לה. מן הראוי לרשום זאת ביומן החורבן, שכל אזרחי המדינה יראו את הצביעות המזעזעת הזו.

אנו נבלה אותם ונצח ישראל לא ישקר ובחודש תמוז נזכור את תקופת החורבן ונזכור עוד יותר, כי למרות הכל עם ישראל חי וארץ ישראל תפרח בישיבות קדושות ותלמודי תורה, על אפם וחמתם של כל אויבי התורה ומשנאי ה' מבית ומחוץ. המה כרעו ונפלו ואנחנו קמנו ונתעודד.

ישראל אייכלר מחאת קפלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!