כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
לבוא גם מרחוק

'ליס', סטנדרט גבוה במחלקות הלידה - גם חדר פרטי וגם מיטה למלווה

המרכז הרפואי ליולדות 'ליס' שבבית חולים איכילוב מזמין אותך לסיור לידה חוויתי וייחודי | בואי להכיר את הסביבה המפנקת והבטוחה שמציע המרכז לאם ולתינוק | מחלקה מרווחת, חדר פרטי ומיטה למלווה - כאן זה סטנדרט | מותאם ליולדת החרדית, שווה לבוא גם מרחוק!

'ליס', סטנדרט גבוה במחלקות הלידה - גם חדר פרטי וגם מיטה למלווה
חדר מפנק ומיטה למלווה צילום: באדיבות המצלם

הלידה היא אחד הרגעים המשמעותיים והמרגשים בחיי האישה. היא מסמלת את המעבר אל עולם חדש, מלא משמעות ואושר טהור, תשעה חודשים של ציפייה מתנקזים אל רגע אחד, רגע הכניסה לבית החולים, הרגע שלפני… וכל מה שהיא רוצה ומייחלת ברגע זה, הוא להרגיש בידיים טובות ואוהבות, לדעת שעשתה את הבחירה הנכונה. 

הכי מפנק שיש

לא סתם מאות נשים חרדיות באות מדי שנה מרחוק כדי ללדת דווקא ב'ליס'. המרכז הרפואי ליולדות 'ליס' מעניק את חוויית הלידה האולטימטיבית עם מחלקת יולדות מרווחת ומפנקת, חדר פרטי נעים לכל יולדת כולל מיטה למלווה וגמישות בימי האשפוז, מה שמאפשר לחוות את רגעי הלידה וההתאוששות המיוחדים בפרטיות ובנוחות. צוות מיילדות מסור ואכפתי מחכה לקלוט אותך ולטפל בך בצורה הכי אישית ומקצועית שיש. חשוב לציין כי קיימת מעטפת התאמה מלאה לצרכי היולדת החרדית על כל המשתמע

המטבח כשר למהדרין ונמצא תחת השגחתו של הרב זנדר- רב קהילת חסידי גור בתל אביב. כלל חומרי הגלם הינם בכשרויות: העדה החרדית, הרב לנדא והרב רובין.

באדיבות המצלםלובי מרווח ומפוארצילום: באדיבות המצלם

הכי מתקדם ובטוח

המרכז הרפואי 'ליס' הוא לא רק שם של נוחות ופינוק, כמרכז רפואי ששייך לביה"ח איכילוב הוא נחשב מהמתקדמים ביותר מבחינה רפואית, ומיישם את השיטות הטכנולוגיות המתקדמות בעולם כדי לאפשר לידה בטוחה ובריאה. הצוות הרפואי המוביל של ביה"ח איכילוב מספק מעטפת רפואית ליולדת ולילוד עם יכולת התערבות מהירה בכל מקרה צורך רפואי. 

צוות מורחב ומערך מקיף

​ב"ליס" 4 מערכי טיפול המקיפים את כל צרכי הבריאות הנשית: הריון ולידה, ילודים ופגים, פריון ורפואת נשים. לצד מערכים אלה, פועלות יחידות עצמאיות של אולטרה-סאונד ורפואה גניקו-אונקולוגית.
צוות ליס מורכב מעשרות רופאות ורופאים בכירים בעלי תחומי התמחות ייעודיים וניסיון רב, אחיות ומיילדות ותיקות שעבודתן הינה דרך חיים עבורן, גורמים מקצועיים בתחומי הפסיכולוגיה, העבודה הסוציאלית, התזונה והטיפול הנשי .

הצוות כולו פועל על מנת להעניק לנשים וליילודים את הטיפול המתקדם והמסור בחזית רפואת המיילדות ורפואת הנשים ומשתמש בכל הקידמה הרפואית של 2024.

באמצעות מבנה זה והודות לצוות המקצועי הייחודי משרת בית חולים 'ליס' את האוכלוסייה הגדולה והמגוונת של הציבור הישראלי  ברגישות רבה תוך מתן מענה לצרכים הייחודיים של כל קבוצה וכל אישה, ובאופן ייחודי באים לצרכי היולדת החרדית, תוך הבנת צרכיה. 

בואי לסיור חוויתי

בסופו של דבר אין כמו מראה עיניים כדי להרגיש ולהתרגש, המרכז הרפואי 'ליס' מזמין אותך לסיור חוויתי במחלקות, להתרשם בעצמך מהאווירה הייחודית והמפנקת. לראות את החדרים הפרטיים, להכיר את צוות הרופאים המנוסה, ולקבל תשובות לכל השאלות העולות בדעתך לקראת הלידה. 
צוות המיילדות המסורות מחכות להכיר לך את הסביבה המפנקת והבטוחה, ולהיות שותפות לחוויית הלידה שלך.

לתיאום סיור כנסי לקישור. אשמח לתאם סיור חוויתי ב'ליס'>>

ליס איכילוב מחלקת יולדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!