א' תמוז התשפ"ד
07.07.2024
שלא ימכרו לכם חלום

טיפ חובה: אלו הדברים שצריך לבדוק לפני רכישת קרקע

חושבים להשקיע בקרקע אבל חוששים ש"ימכרו לכם חלום״? חברת Lighter life מסבירה את השלבים שעליכם לעבור בדרך להשקעה הרווחית ביותר • צפו בסרטון

טיפ חובה: אלו הדברים שצריך לבדוק לפני רכישת קרקע
כך תבחרו נכון צילום: מתוך הסרטון

מי שעוקב אחר שוק הנדל"ן, יודע שאחת ההשקעות הפופולריות ביותר כיום היא רכישה של קרקעות בעלות פוטנציאל לספק רווחים גבוהים מאוד בעתיד, עם קבלת היתרי הבנייה. לצד חברות לא מוכרות המשווקות בעיקר חלומות ו"חתולים בשק", ישנן בשוק מספר קרקעות מבוקשות הנחשבות בטוחות ורווחיות במיוחד. אז איך מזהים הזדמנות השקעה אמיתית בתחום הנדל"ן? צפו עכשיו בטיפ חובה לכל משקיע והכירו את ההשקעה המבוקשת של הנדל"ן הישראלי.

בואו להיות חלק מקבוצה איכותית של משקיעים>>>

השקעה בקרקעות

פתח תקווה נמצאת בשנים האחרונות בעמדת זינוק מרשימה בכלל היבטי הפיתוח ומדדי ערך הנדל"ן בעיר שחווים עלייה מתמדת - מעידים על כך יותר מכל. 'אינפיניטי על הפארק', תוכנית הדגל של עיריית פתח תקווה, צפויה להביא לידי ביטוי את עליית ערך זו עבור המשקיעים בתוכנית כבר בטווח הקרוב, בפרט בשל העובדה כי המיזם שוכן לצד עורקי תחבורה ראשיים הסמוכים לתחנות רכבת. עובדה שיש בה כדי להצביע על ניבוי עליית ערך משמעותית של האזור כולו.

מתחם הנדל"ן המדובר מתוכנן להיבנות בסמיכות לשכונות שוקקות חיים בעיר והוא יהווה חלק מפרויקט גדול בשם 'פארק הירקון בפתח התקווה'. פרויקט אשר עתיד להפוך ללב הפעילות הכלכלית של העיר ושל אזור מרכז הארץ, עם שכונות ענק שעומדות להיבנות באזור ומרכזי מסחר ותעסוקה רבים. המתחם יכלול פארק עירוני, גן לאומי, מגרשי ספורט, בריכות מים טבעיים ושילוב נחל הירקון ונחל שילה שיעברו בתוכו, כאשר האזור כולו ייהנה מתצפית מרהיבה על הנוף הירוק והמפלים שמסביב.

ההשקעה במתחם נבחרה על ידי קבוצות משקיעים איכותיות רבות, בתוכם גם יוצאי מערכות הביטחון ומנהלי חברות הייטק בישראל, אשר בחנו את העסקה ומצאו אותה כדאית ורווחית, זאת מאחר והפרויקט מלווה על ידי ענקית הנדל"ן 'קונטמפו' וצפוי להניב מאות אחוזי תשואה למשקיעים חכמים.

אז למה אתם מחכים? בואו להיות חלק מקבוצה איכותית של משקיעים>>>

לייטר לייף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!