י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024
פתרון שצובר תאוצה

"כך הפכתי את הפסח מחג מייגע לחופש חלומי"

הילדים מטפסים על הקירות בחול המועד? לא מוצאים רעיונות לאוכל כשר לפסח חוץ מתבשילי תפוח אדמה? הכירו את הפתרון שצובר תאוצה גדולה בשנים האחרונות • "המשפחה לא הפסיקה להלל אותי על הרעיון"

 "כך הפכתי את הפסח מחג מייגע לחופש חלומי"
אטרקציה בקירבה למלון גולדן קראון צילום: Mila Aviv/Flash90

משנכנס אדר מרבין בשמחה, אך יחד עם זאת בבתים רבים בישראל גם מרבים בניקיונות וצחצוח הבית כבר לקראת חג פסח המתקרב. אולם יש כאלו שבחרו אחרת והחליטו להפוך את הפסח מחג מייגע ומאמץ לחג חירות אמיתי עם חופש לכל המשפחה.

כזה היה בנימין (שם בדוי), אשר בשנה שעברה עשה את הסוויץ' וסגר חופשה לפסח ומאז המשפחה לא מפסיקה להלל ולשבח אותו על ההחלטה.

"שנה אחר שנה ראיתי איך ההכנות לפסח מוציאות ממני, מאשתי ומהילדים אנרגיות מיותרות", משתף אותנו.

"אז נכון, צריך להבריק את הבית פעם בשנה וזה נחמד ויפה אבל ברגע שיש את הדד ליין של פסח שנושף בעורף ואת המחשבה שצריך להכשיר את כל הבית בהידור, זה הופך לנטל קשה מנשוא שאף גורם למריבות בבית".

"כל זה עוד לפני שדיברנו על העסקת הילדים במהלך חול המועד והצורך 'לשבור את הראש' במחשבה על אטרקציות ויציאות".

הרעיון של בנימין צץ לראשונה עת נתקל בפרסום של 'תור פלוס'. "ראיתי שמפרסמים חופשה במלון גולדן קראון בנצרת וזה נורא קרץ לי. ראיתי שיש הופעות, הפעלות לילדים ואוכל ברמה וסגרתי שם".

לחופשת פסח בגולדן קראון לחצו כאן>>>
לחופשת פסח במלון avra בכרתים>>>
לחופשת פסח במלון אמירנדס>>>


חופשת פסח עם 'תור פלוס' • מתוך אתר החברה

ואיך היה שם בפועל, לא הייתה חסרה אווירה של 'בית'?

"זה היה החשש המרכזי שלנו כמובן, אבל הוא התפוגג במהרה. האווירה במלון הייתה חגיגית ומסורתית, בתפילות, בסעודות ובכלל בכל זמן השהות שם".

בנימין מציין לשבח את האוכל של המלון. "ידענו שסטנדרט האוכל של 'תור פלוס' הוא גבוה במיוחד, אבל לא תיארנו לעצמנו עד כמה. היה שם שפע של מאכלים וטעמים ברמה הקולינרית הכי גבוהה שיש. היינו רגילים כל השנים בפסח לחפש בכוח מה להכין לארוחות וכאן היה מבחר בלתי רגיל. האוכל כולו אגב בכשרות מהדרין מן המהדרין, ללא חשש שרויה. מכיוון שאנו במקור משפחה חסידית זה היה נורא חשוב עבורנו".

"במלון גם הייתה תעסוקה נון סטופ", ממשיך לשתף בחופשה החלומית שחוותה המשפחה. "בערבים היו הופעות של מיטב כוכבי הזמר החסידי. היו גם הרצאות, פעילויות לילדים, בריכה בשעות נפרדות ועוד מלא אטרקציות שלא הצריכו אותנו לצאת מהמלון לרגע"....

"כמובן שגם השנה מיהרנו להזמין חופשה ובעז"ה נעשה זאת עוד שנים רבות. חול המועד הוא זמן טוב להתאחד כל המשפחה ולחוות חוויות משותפות. עם 'תור פלוס' זה היה פשוט מושלם".

פסח ברמה אחרת

בנימין הוא אחד מיני רבבות לקוחות שסגרו חופשה ב'תור פלוס' בשנים האחרונות. השנה החופשות הכשרות למהדרין של חברת התיירות המובילה יערכו בשלושה מלונות פאר: במלון גולדן קראון בנצרת, זאת השנה ה-16 ברציפות; מלון Avra Imperial במערב כרתים, ומתחם היוקרה אמירנדס בכרתים. במלונות בכרתים יתארחו הזמרים פיני איינהורן ובני לאופר, איש תקשורת מוביל שימסור הרצאות מרתקות וכן החזן הנודע יצחק מאיר הלפגוט שילווה את האורחים בתפילות ובקונצרט חגיגי ומיוחד.

כל החופשות מיועדות עבור ציבור שומר הכשרות שנהנה מהשגחה מוקפדת, ללא חשש שרויה.

מהרו להצטרף לאחת מהחופשות המוצעות ותהנו מפסח חלומי ומפנק.

לחופשת פסח בגולדן קראון לחצו כאן>>>

לחופשת פסח במלון avra בכרתים>>>

לחופשת פסח במלון אמירנדס>>>

תור פלוס חופשת פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!