כ"ב חשון התשפ"ה
23.11.2024

בנק ישראל: הלקוחות של מזרחי טפחות הכי מרוצים מבין הבנקים הגדולים

סקר שביעות הרצון שעורך בנק ישראל בקרב לקוחות הבנקים מהבנק שבו מתנהל החשבון שלהם מגלה שמבין הבנקים הגדולים הלקוחות של בנק מזרחי טפחות הכי מרוצים

בנק ישראל: הלקוחות של מזרחי טפחות הכי מרוצים מבין הבנקים הגדולים
מזרחי טפחות צילום: יח"צ

בנק ישראל מפרסם את תוצאות הסקר השנתי שבוחן את שביעות הרצון של הלקוחות מהבנקים, ממנו עולה כי בקרב לקוחות בנק מזרחי-טפחות נמצאה רמת שביעות הרצון הגבוהה ביותר, בהשוואה לשאר הבנקים הגדולים. כך למשל, עולה כי 87% מלקוחות מזרחי-טפחות השיבו כי הם מרוצים מהמוקד הטלפוני. עוד עולה מהסקר כי 65% מלקוחות בנק מזרחי טפחות השיבו כי ימליצו לחבר או לבן משפחה לנהל את חשבונם במזרחי טפחות. ניתן להסביר נתון זה בין היתר בעובדה שמזרחי טפחות שם את השירות בראש סדר העדיפויות והוא הבנק היחיד שלא מוותר על שירות אישי של בנקאי אישי לכל לקוח.

סקר שביעות הרצון של לקוחות הבנקים מהמערכת הוא חשוב מאוד לפיקוח על הבנקים שעושה שימוש בסקר הזה, בין היתר, להבין עד כמה השירותים הבנקאיים (בטח הבסיסיים) אבל לא רק, נגישים לציבור הרחב כך שהחיים הכלכליים במאה ה-21 יהיו קלים יותר, נגישים יותר ודיגיטליים יותר ומתוצאות הסקר הזה אף ניתן לטייב את השירות הבנקאי שהוא הכרחי לקיום חיים כלכליים תקינים במאה ה-21. פחות רלוונטי מבחינתי

לדברי המפקח על הבנקים, יאיר אבידן, "לקוחות המערכת הבנקאית זכאים לקבל שירות איכותי, הגון ובעל סטנדרטים גבוהים. הסקר השנתי שערכנו הוא כלי חשוב לבחינת שביעות הרצון של משקי הבית מהשירותים הניתנים להם על ידי המערכת. תוצאות הסקר מאפשרות לפיקוח על הבנקים ללמוד על השירותים בהם רמת שביעות הרצון איננה מספקת ויש צורך בתשומת לב ונקיטת צעדים נוספים במטרה לשפרם, מתוך תפיסה שהלקוח הוא במרכז, והשירות עבורו צריך להיות במיטב".

מזרחי טפחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}