כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

בשיתוף סמארט קליק

כל הכתבות של בשיתוף סמארט קליק

מנכ"ל משרד הפרסום החרדי: "הטוב שבדיגיטל עוד לפנינו - הפרסום החרדי בקושי טעם מהפוטנציאל"

אחרי קילומטראז' מכובד על הכביש הסואן של עולם הפרסום הדיגיטלי, מנכ"ל סמארט קליק מוישי לוינגר, מי שהגדיר מחדש את הפרסום החרדי בדיגיטל, הוביל את משרדו לריברנדינג (מיתוג מחדש) עמוק ומשנה תודעה ומספק לנו הצצה מרתקת אל מאחורי הקלעים של התהליך ומשתף בתובנות פורצות דרך

26.09.24

1