ט' אלול התשפ"ד
12.09.2024

דוד סירקין

כל הכתבות של דוד סירקין

דניאל אלוש שנהרג בהתרסקות המסוק הובא למנוחות: "מלאך בדמות אדם"

אשתו, קים ספדה לו: "אין בן אדם שלא אהב אותך ולא אמר לעצמו שאתה מלאך בדמות אדם. איך מגדלים ילדים שבקושי הכירו אותך? אני לא אשכח איך סיפרתי לטומי שאבא במלחמה, שהוא מת ולא יחזור. וטומי שרק התעורר שאל 'אז מי ישחק איתי?'"

13:36

2

הבקשה של אחותו של יואל להנגהל ז"ל מביהמ"ש - רגע לפני גזר הדין לנאשם

אחותו של להנגהל, רחל, מבקשת מבית המשפט להעניש את אדרי בחומרה: "אני מרגישה שעד האסון היינו משפחה אחת - ומאז אנחנו משפחה אחרת. הכול כיום הרבה יותר עצוב בבית. כולם עצובים מאוד. יואל היה אח מושלם, הוא היה הדוגמה שלי לחיים"

12:45

4

הפלסטינים יעלו הצעות דרמטיות באו"ם - כך ישראל מתכוונת להגיב

במשרד החוץ נערכים לפגוע ברשות הפלשתינית באמצעות עצירה של העברת כספים או ניתוק שיתוף הפעולה הביטחוני. לדברי גורמים מדיניים שהובאו ב'ישראל היום', בכוונת שר החוץ לאכוף את הסכמי אוסלו באמצעות סגירה מוחלטת של נציגויות זרות הפועלות בתחומי הרשות

09:30

3

י' הלווה לבסדנו מאות אלפי שקלים ונותר חסר כל: "רציתי לעזור לילדים שלי"

י' הלווה ל'בסדנו' מאות אלפי שקלים. הוא נאלץ לחזור לשוק העבודה ולעבוד במשכורת מינימלית, כשהוא בשנות השבעים לחייו. "זה כסף של הילדים שלי. רציתי לתת לבת שלי כסף, לעזור לה לבנות בית. הילדים שלי רוצים לדעת מה עם הכסף של אבא ואני מתבייש. אני מתבייש להגיד לילדים שלי מה קרה"

11.09.24

32

שני לוחמים נהרגו ושבעה נפצעו בהתרסקות מסוק צה"ל ברפיח

מתחקור ראשוני, עולה כי ההתרסקות לא נגרמה כתוצאה מאש אויב. כתוצאה מהתרסקות המסוק, נהרגו שני לוחמי צה"ל ונפצעו שבעה לוחמים נוספים, אשר פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו. בצה"ל חוקרים את האירוע הטרגי

11.09.24

2

ישראלי פגש בחו"ל אזרח זר ונדהם לשמוע: "הייתי חטוף, פגשתי את סינוואר"

יובל גטרויר, ישראלי השוהה בחו"ל בימים אלה, נדהם לפגוש לפתע אזרח זר שטוען שהוא היה חטוף בעזה, אלא שהוא הציג הוכחות. "לפתע הוא פנה אליי ואמר לי: ״פגשתי את סינוואר״. אני ושני צרחנו שם בתוך המונית ״לא נכוןןןןןן!!!!!״ והוא חייך וצחק ואמר ״כן כן, הוא האדם הכי מכוער שפגשתי בחיים שלי"

10.09.24

6
   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... אחרון