ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
אחרי ארה"ב

צרפת הטילה סנקציות נגד 28 תושבי יהודה ושומרון

לאחר ההגבלות שהטילו ארצות הברית ובריטניה על מספר מתנחלים מיהודה ושומרון, צרפת הודיעה כי על האזרחים הללו תאסר כניסה למדינה. "צרפת תומכת בהטלת סנקציות כנגד אותם מתנחלים"

צרפת הטילה סנקציות נגד 28 תושבי יהודה ושומרון
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

משרד החוץ הצרפתי הודיע על סנקציות נגד 28 ישראלים תושבי יהודה ושומרון. על התושבים תאסר כניסה לצרפת. הצעד מגיע לאחר עיצומים והגבלות שהטילו בריטניה וארצות הברית נגד מספר תושבי יהודה ושומרון. בהודעת משרד החוץ הצרפתי נכתב כי "צרפת תומכת בהטלת סנקציות כנגד אותם מתנחלים גם ברמת האיחוד האירופי, ועובדת עם שותפותיה האירופיות בנוגע לכך".

ההחלטה הגיעה לאחר שגם ממשלת בריטניה הטילה עיצומים נגד ארבעה ישראלים תושבי יהודה ושומרון בגין "תקיפת פלסטינים". בהודעה הרשמית, שיצאה מטעם בריטניה נכתב כי "הסנקציות כוללות מגבלות כלכליות ומגבלות מסע, שנועדו להיאבק באלימות המתמשכת של מתנחלים שמאיימת על היציבות בגדה המערבית".

גם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן על צו נשיאותי המטיל עיצומים על מתנחלים המעורבים בפעילות אלימה נגד פלסטינים ביהודה ושומרון. העיצומים חלים על ארבעה ישראלים שלום זיכרמן, ינון לוי, דוד חי חסדאי ועינן טנג'יל שהיו מעורבים במעשים הכוללים הצתת רכוש פלסטיני, איומים אלימים על תושבים פלסטינים כדי שיעזבו את בתיהם, ופגיעות בחקלאים פלסטינים ובפעילי שלום ישראלים, כולל מקרה מוות אחד.

צרפת מלחמת חרבות ברזל סנקציות ארצות הברית בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד