ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
פרשה חמורה

בית המשפט התיר לפרסום את כתב האישום נגד "המתחזה"

בעקבות בקשת ח"כ אלמוג כהן, בית המשפט המחוזי התיר לפרסום את כתב האישום נגד המסתנן לפיקוד דרום. כהן: "מדובר בפרשה חמורה המדירה שינה מעיניי, הנוגעת בעבירת ריגול חמור"

בית המשפט התיר לפרסום את כתב האישום נגד "המתחזה"
אלמוג כהן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בית המשפט המחוזי התיר לפרסום את כתב האישום נגד המסתנן לפיקוד דרום בעקבות בקשה שהגיש ח"כ כהן באמצעות עו"ד אפרים דמרי.

לשכת חבר הכנסת כהן מסרה כי "בית משפט המחוזי בבאר שבע, התיר לפרסום את כתב האישום בנוגע לפרשת "המתחזה". נמשיך ונפעל על מנת לחשוף את שמו של החשוד ונגיש עירעור לבית המשפט העליון. כפי שניתן לראות, מדובר בפרשה חמורה המדירה שינה מעיניי, הנוגעת בעבירת ריגול חמור".

כהן הוסיף: "אמשיך ואעשה כל שביכולתי על מנת לחשוף את הפרשה והנוגעים בה, גם אם היא קשה ציבורית".

לפי כתב האישום, הנאשם התחזה לקצין והצליח לשים את ידיו על אמצעים קיימים בשימוש צה"לי, הסברים על יכולות מסווגות, ידיעות מסווגות על סידורי בטחון ופרטים סודיים נוספים.

לפי האישום האדם "התנדב" למילואים על אף שלא קיבל צו שמונה, ולאחר מכן פנה לקצין בדרגת סגן אלוף והציג את עצמו כחייל מיחידה מיוחדת - אשר רוצה לסייע.

הנאשם המתחזה הצליח לשבת בהערכות מצב, במרכז שליטה וסביב שולחן הערכת מצב באגף המבצעים.

מטעם עו"ד עדי ריגשטיין אייזנר נמסר: "לאחר ה 7.10 הגיע הנאשם, קצין במילואים, בתיאום עם קצין ביחידה הרלוונטית, במטרה לתרום ולסייע לצבא בכל המתבקש לאור האירועים הקשים ופתיחת המלחמה. כפי שעולה בבירור מכתב האישום פעולותיו עזרו ותרמו לביטחון המדינה. חשוב להדגיש כי המידע המדובר לא נדון ולא נחשף כלפי גורמים עוינים, גורמי חוץ או גורמי תקשורת, ונשאר כולו בתוך גדרי הצבא. יש להצר על הניסיון להפוך את הנאשם לכלי ניגוח פוליטי".

אלמוג כהן כתב אישום מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד