ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
בואו להשפיע

הלמ"ס רוצה לדעת איך אתם נוהגים במכונית החשמלית

הנתונים שנאספים על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה משמשים את מדינת ישראל כדי להפיק מסקנות שבתורן משפרות את חיי הנהגים שמחזיקים ברכב חשמל

 הלמ"ס רוצה לדעת איך אתם נוהגים במכונית החשמלית
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה רוצה להכיר את הרגלי הטעינה שלנו צילום: רוני נאק

אם יש לכם מכונית חשמלית אז חשוב שתדעו: יש לכם יכולת להשפיע. כיום יש בישראל עשרות אלפי מכוניות חשמליות ולבעלים של המכוניות האלה יש כוח. אבל איך מדינת ישראל תדע כמה כוח יש לכם, איך אתם טוענים את המכונית ומה העדפות הנסיעה שלכם? לכן הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הוציאה סקר מיוחד לבעלי המכוניות החשמליות במטרה לעמוד על טיבם של הנהגים שמחזיקים במכונית חשמלית.

למה זה חשוב? כדי שלכולנו יהיה יותר טוב. הנתונים שנאספים על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה משמשים את מדינת ישראל כדי להפיק מסקנות שבתורן משפרות את חיי הנהגים שמחזיקים ברכב חשמלי.

אז מה מדינת ישראל רוצה לדעת? קודם כל איזו מכונית חשמלית יש לכם, כלומר את מספר הרישוי. המדינה גם רוצה לדעת כמה קילומטרים הרכב החשמלי שלכם נסע. מעבר לזה חשוב גם לדעת כמה המכונית עוברת טעינה והיכן היא עוברת את הטעינה: בעמדה איטית? מהירה? ציבורית? פרטית? האפשרויות כוללות אפילו דיווח אם מדובר בעמדה של השכנים שעושים לנו טובה, אולי כדי לדעת האם צריך עוד עמדות ציבוריות.

וגם הסקר כולל שאלה מאוד חשוב שהרבה פעמים מעצבנת אותנו: האם עמדת הטעינה תקינה? האם היא בכלל תפוסה? וגם אילו עמדות טעינה חסרות כיום בישראל. השתתפות בשאלון הזה היא חשובה כי בעתיד אולי הנתונים האלה יבואו לידי שימוש ויהיה אפשר לשפר באמצעותם את חיי בעלי הרכב החשמלי. בהצלחה!

רכב חשמלי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד