ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
הסדרנית ניצלה בנס

תיעוד מפחיד: המוצרים נופלים מהמדפים בסופר • זו הסיבה

"קרה פה נס גדול ואנחנו מברכים שלא נפגע אף לקוח או עובר אורח, רק מאוכזבים מהנזק הרב שנגרם.". כך הגיב בעלי סופר מרקט בפתח תקווה שבצהריי היום רכב נכנס לתוכו וגרם נזק כבד למקום • כך זה נראה במצלמת אבטחה

תיעוד מפחיד: המוצרים נופלים מהמדפים בסופר • זו הסיבה
הקריסה בסופר צילום: מצלמת אבטחה

דקות ספורות לפני אירוע פיצוץ הרכב ברחוב זאב ברנדה בפתח תקווה בצהריי היום (רביעי), רכב נכנס לתוך סניף 'סיטי מרקט' ברחוב היבנר בעיר. למרבה הנס איש לא נפגע, אולם נזק כבד נגרם למקום.

המקרה התרחש בשעה 12:05 ומדובר בנהגת, בשנות ה-80 לחייה שככל הנראה התבלבלה בין הדוושות ברכב, ונכנסה הישר לתוך הקיר בסניף. בתיעוד ממצלמת אבטחה נראה כי בעקבות ההדף נפלו מאות מוצרים מהמדפים, בה בעת שסדרנית מעמיסה סחורה על המדפים וניצלת בנס.

קריסת המוצרים מהמדפים בתוך הסופר בפ\"ת // שימוש לפי סעיף 27א

בעלי הסופר, יוסף שוורץ, סיפר ל-mynet כי הנהגת שהתה ברכבה בחנייה שבחזית המרכול. היא ככל הנראה התכוונה לנסוע לאחור, ואז לחצה בטעות על דוושת הגז, במקום על הבלם. היא עלתה על המדרכה עם המכונית, והמשיכה בנסיעה עד שנעצרה במדפי הסופר, מה שגרם נזק רב ועורר בהלה רבה בתוכו.

עוד הוסיף שוורץ ואמר: "קרה פה נס גדול ואנחנו מברכים שלא נפגע אף לקוח או עובר אורח, רק מאוכזבים מהנזק הרב שנגרם. מי שהיה אחראי במקום באותו זמן היה בטוח שהיה פיגוע כי היה בום רציני, ולאחר מכן הדף חזק".

"זו פעם ראשונה שקורה אצלנו דבר כזה. חשבנו שראינו הכל אבל התבדינו", הוסיף,."ניגשתי לאחר מכן לנהגת שלמרבה המזל לא נפגעה, ואמרתי לה בנימוס שאם מגיעים לסיטואציה כזו יש כאן בעיה, עם כל הכבוד וההערכה שלי לגיל השלישי".

פתח תקווה איבוד שליטה סופר מרקט צרכניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד