כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
בכנס בנתיבות

הגר"א סאלים: "זכות התורה היא שמגנה על המדינה"

"אילולי התורה מי יודע מה יכלו לעשות, ובפרט כשראינו את היכולות והתחמושת שיש להם, התורה היא ששומרת. ובוודאי כשמקימים תלמוד תורה לתינוקות של בית רבן שעליהם העולם עומד זה יוסיף שמירה ובטחון", אמר הגר"א סאלים במעמד יסוד ת"ת בנתיבות. צפו בוידאו ובגלריה מהמעמד

הגר"א סאלים: "זכות התורה היא שמגנה על המדינה"
חנוכת הת"ת החדש בנתיבות צילום: יעקב כהן

בנתיבות התקיים כנס יסוד לתלמוד תורה הראשון בשכונה החדשה נוה שרון במעמד חבר מועצת חכי התורה הגאון רבי אברהם סאלים ראש ישיבת מאור התורה, רב הקהילה החרדית הגר"ד דנין. וכן חברי המועצה ואברכים תושבי השכונה.

החיידר החדש בראשותו של הגר"ד אטדגי ראש ביהמ"ד הספרדי להלכה ותחת הכוונתם ונשיאותם של חברי מועצת חכמי התורה הגר"מ מאיה והגר"א סאלים.

הגר\"א סאלים בחנוכת הת\"ת החדש בנתיבות

בדברים שנשא הגר"א סאלים שיבח את הקמת התלמוד תורה בשכונה החדשה ואמר כי זה היסוד להקמת שכונה וכמו שכתוב אצל יעקב ששלח את יהודה להורות לפניו גושנה. חבר המועצת הוסיף ואמר "אילולי התורה מי יודע מה יכלו לעשות, ובפרט כשראינו את היכולות והתחמושת שיש להם, התורה היא ששומרת. ובוודאי כשמקימים תלמוד תורה לתינוקות של בית רבן שעליהם העולם עומד זה יוסיף שמירה ובטחון".

הגר"מ מאיה שנבצר ממנו להגיע למעמד שיגר את ברכתו וציין כי לאורך כל המלחמות גם כשהיה טילים על תל אביב שום טיל לא הגיע לשכונת יד אליהו בגלל שהיא מוקפת בבתי כנסיות ומדרשות, "בזכות הקמת תלמוד תורה במקום חדש זה מה שישמור על השכונה בפרט בתקופה קשה זו".

נתיבות הגר"מ מאיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד