ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
'פועלים בקהילה'

המפגש של בנק הפועלים עם סוחרי אמזון חרדים בביזמקס

מנהל תחום עסקים קטנים ובינוניים בבנק הפועלים נפגש עם סוחרי אמזון חרדים בביזמקס במסגרת שיתוף פעולה עם 'פועלים בקהילה'

המפגש של בנק הפועלים עם סוחרי אמזון חרדים בביזמקס
ביזמקס צילום: יח"צ

שיתוף הפעולה של בנק הפועלים עם 'ביזמקס' - מרכז העסקים והחדשנות החרדי ומרכז 'כיוון' בירושלים, שנועד להכשיר סוחרים חרדים באמזון, ממשיך לייצר הצלחות. לאחר 2 מחזורים לגברים ולנשים מהציבור החרדי, למעלה מ-40 סוחרים חרדים באמזון כבר עושים את צעדיהם בפלטפורמת המסחר המקוונת הגדולה בעולם.

במסגרת הקורס מקבלים המשתתפים כלים לפתח מוצר ייחודי משלהם, ולהתנסות בהפעלת חנות באמזון בו ימכרו את המוצר שלהם. במהלך הקורס לומדים המשתתפים את כל שלבי הייצור והתפעול של חנות עם מוצרי מותג עצמי.

לקראת סיום המחזור הראשון של קורס אמזון בשיתוף 'פועלים בקהילה' מהאגף החברתי של בנק הפועלים, זכו חניכי הקורס להרצאה מיוחדת מאיתי רן מנהל תחום עסקים קטנים ובינוניים בחטיבה הקמעונאית של בנק הפועלים. ההרצאה לסוחרים החדשים, הייתה במסגרת ביקור במתחם ביזמקס, יחד עם ישראל דקלבוים מנהל הפעילות בחברה החרדית בבנק הפועלים. במהלך הביקור שמעו נציגי בנק הפועלים מאליהו דינוביץ מנכ"ל ביזמקס וממשתתפי הקורס על חוויית הלימודים הייחודית המתקיימת בקורסים במתחם, ועל ההזדמנויות העסקיות שנוצרות במקום.

בהרצאה תחת הכותרת "להיות עסק קטן בישראל", הסביר מר איתי רן למשתתפי הקורס, כיצד עסקים קטנים ובינוניים יכולים להיות רווחיים ומה הם הדרכים הנכונות להתמודדות עם חסמים כמו תחרות, גישה למימון, בירוקרטיה, כוח אדם, עלויות ייצור ועוד. רן, פרס את הכלים שמעניק בנק הפועלים לעסקים קטנים, את פתרונות האשראי ואת מעטפת הכלים להתנהלות פיננסית נכונה, שמסייעת לעסקים קטנים גם בעיתות משבר.

לדברי ישראל דקלבוים מנהל הפעילות של בנק הפועלים בחברה החרדית: "בנק הפועלים מודע לצרכי העסקים הקטנים בעיקר בעתות משבר והוא פועל לסייע לעסקים בכלל המשק וגם בציבור החרדי. הבנק גאה בשותפות עם ביזמקס להכשרת סוחרי אמזון בציבור החרדי. בנק הפועלים מלווה את המיזם החדשני כחלק משיתופי פעולה שהבנק מקדם באמצעות פועלים בקהילה בקרב החברה החרדית".

אליהו דינוביץ מנכ"ל מרכז העסקים והחדשנות ביזמקס הודה לנציגי בנק הפועלים על השותפות ועל האכפתיות להצלחתם של העסקים הקטנים. "ביזמקס הוא מיזם ייחודי מבית קרן קמח, קרן אחים והרשות לפיתוח ירושלים, בשיתוף משרד ירושלים ומסורת ישראל. ביזמקס הוא ביתם של אנשי עסקים חרדים שמוצאים בו את הכלים והדרכים להצלחה עסקית. בזכות שיתוף הפעולה עם בנק הפועלים הכשרנו עשרות סוחרים אמזון חדשים מתוך הציבור החרדי, שיוכלו לפרנס את משפחתם בכבוד ובהרחבה".

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד