כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
החלל ה-220

אלירן יגר הי"ד: "אלוקים קוטף את הטובים ביותר"

אלירן הי"ד השאיר אחריו אישה ושני ילדים קטנים | הלוויתו תיערך ביום ראשון בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי 'קרית שאול' שבתל אביב

אלירן יגר הי"ד: "אלוקים קוטף את הטובים ביותר"
אלירן יגר הי"ד צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א

בשעות הצהרים המוקדמות הותר לפרסום כי אלירן יגר הי"ד מתל אביב, לוחם בגדוד ההנדסה 8170, חטיבת גבעתי, נפל אתמול (חמישי) בקרב בדרום רצועת עזה והוא בן 36 במותו. הלוויתו תיערך ביום ראשון בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי 'קרית שאול' בתל אביב.

"זה לא נגמר, כל יום בשורות רעות", כתב ארז קוקוס, חברו של אלירן הי"ד, "אח יקר, עשינו מסלול שלם וקורס מ"כים ביחד באותה מחלקה והיית תמיד תותח על מהיום הראשון של הטירונות, ולא סתם הגעת למחס"ר של הגדוד. תמיד אהבתי אותך כאדם וכחבר. נוח על משכבך בשלום חבר ... באמת אלוקים קוטף את הטובים ביותר".

בהמשך אמר שיחה עם N12: "זה לא נגמר, כל יום בשורות רעות. אח יקר, עשינו מסלול שלם וקורס מ"כים ביחד באותה מחלקה והיית תמיד תותח על מהיום הראשון של הטירונות ולא סתם הגעת למחס"ר של הגדוד. תמיד אהבתי אותך כאדם וכחבר, נוח על משכבך בשלום חבר. באמת אלוהים קוטף את הטובים ביותר".

מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר נפלו 557 חיילי צה"ל כאשר 220 מהם נהרגו מאז החל התמרון הקרקעי ב-27 באוקטובר.

ידידו, דודו חכים, ספד לו: "הלב נשבר לרסיסים. אלירן יגר ז"ל, איש יקר, מיוחד, אהוב, וצנוע, נהרג אתמול בקרבות בחאן יונס שבדרום הרצועה. אלירן היה לוחם במחלקת הסיור של הגדוד, והשאיר אחריו אישה ושני ילדים קטנים. ירי זכרו ברוך, גיבור ישראל!".

יהי זכרו ברוך.

חייל חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד