ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
הותיר אישה וארבעה ילדים

מארק קונונוביץ' הי"ד: "כל הזמן אמרת 'הכול טוב, אל תדאג'"

מארק הי"ד הוא אחד מהלוחמים שנפלו באסון הכבד ברצועת עזה שדובר צה"ל התיר לפרסם את פרטיו הבוקר | בן 35 בנופלו. הותיר אישה וארבעה ילדים, הקטנה בת ארבעה חודשים

מארק קונונוביץ' הי"ד: "כל הזמן אמרת 'הכול טוב, אל תדאג'"
מארק קונונוביץ' הי"ד צילום: דובר צה"ל

הבוקר (שלישי) הותר לפרסום כי מארק קונונוביץ' הי"ד מהרצליה נפל בקרב ברצועת עזה והוא בן 35 במותו. מארק הי"ד נפל במהלך אירוע התמוטטות המבנים על הלוחמים שעסקו במלכודם כתוצאה מירי טיל RPG שנורה ע"י מחבלי החמאס, בסמוך ליישוב כיסופים. הוא הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים, הקטנה בת ארבעה חודשים.

משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, ספד לו ואמר כי "העיר כואבת ואבלה על נפילתו של רס"ם במיל' מארק קונונוביץ' הגיבור. מארק עזב משפחה וילדים ויצא להילחם על המדינה שכל כך אהב, והכאב הוא קשה מנשוא. אנו מחבקים את בני המשפחה ומשתתפים בצערם".

"אח שלי יקר, מרקוזה הגיבור", ספד לו מיכה בלסקי, חברו, "לא על הרבה אנשים אפשר להגיד את המילה חבר. אתה חבר אחי. מי שהכיר אותי ידע שיש לי חבר בשם מארק. אח יקר, אוהבים אותך, אנחנו נתמוך הכי הרבה שאפשר באוראל ובילדים. מי שהכיר אותך ידע ויודע שבאמת אתה בנוי מהחומר הטוב ביותר. חכם, יפה, חזק, רגיש עם לב ענק. כל הזמן אמרת לי 'הכול טוב, אל תדאג'. נוח על משכבך בשלום".

חייל חייל נהרג עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד