כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
הזמן הולך ונגמר

עורך העיתון המזוהה עם חיזבאללה: "מתגלגלים לקראת מלחמה גדולה"

עורך העיתון הלבנוני אל-אח'באר המזוהה עם ארגון הטרור חיזבאללה פירסם טור בו טען כי נראה שהעניינים מתגלגלים לקראת מלחמה גדולה. "הכדור חוזר למגרש של ישראל", ציין

עורך העיתון המזוהה עם חיזבאללה: "מתגלגלים לקראת מלחמה גדולה"
לוחמים בצד הלבנוני צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

אבראהים אל-אמין, העורך של העיתון הלבנוני אל-אח'באר המזוהה עם ארגון הטרור חיזבאללה, פירסם טור בו טען כי כעת הכיוון הוא מלחמה גדולה בין ישראל לחיזבאללה, כך דווח ב"חדשות 12".

העורך כתב כי "נכון שחיזבאללה לא רוצה לפתוח במלחמה נרחבת, אבל זה כלל לא אומר שהוא מוכן לשלם מחירים גבוהים בתמורה לאי-כניסה למלחמה. זוהי תגובה בלתי נמנעת, גם אם היא מובילה לכך שדברים מתגלגלים לקראת מלחמה גדולה. לכן, הכדור חוזר למגרש של ישראל".

"המלחמה תיפסק אם ישראל תעצור את התוקפנות שלה בעזה. אחרת, אין לה ברירה אלא להתקיים יחד עם המציאות הקיימת בלבנון ובשאר חזיתות ההתנגדות. היא זו שתישא באחריות למה שיקרה אם תמשיך בעקשנותה", המשיך.

בתוך כך, חבר הפרלמנט הלבנוני מטעם חיזבאללה חסן פדלאללה אמר באותו עניין: "האויב משגר איומים ומסרים בדרכים רבות, אך אנחנו בהיערכות מלאה לכל אפשרות". עוד הוסיף: "כל האפשרויות על הפרק. כל מה שישראל מציעה לא ישנה את המשוואה והבחירה שלנו היא להמשיך בהתנגדות. המשוואה היא עצירת התוקפנות בעזה כדי לפתוח דלתות לעניינים אחרים".

לבנון חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד