כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"הנרטיב שלנו"

חוברת ההסברה של חמאס על ה-7 באוקטובר

החמאס הפיץ חוברת בת 18 עמודים בערבית ובאנגלית ובה הכחיש את פגיעתו באזרחים: "פגענו בחיילים ובמי שנושא נשק, אם זה קרה זה לא היה מכוון". החוברת פורסמה כדי "להבהיר לעמים החופשיים בעולם את המציאות"

חוברת ההסברה של חמאס על ה-7 באוקטובר
מחבלי חמאס בחאן יונס צילום: Attia Muhammed/Flash90

ארגון הטרור חמאס פירסם חוברת בת 18 עמודים בשם "הנרטיב שלנו למבול אל-אקצא", בה הביא לראשונה במסודר את הנרטיב שלו לטבח ה-7 באוקטובר. בחוברת נכתבו שקרים רבים המנוגדים למציאות - ובראשם הכחשת חמאס את הפגיעה באזרחים.

לפי החוברת, מטרת פרסומה היא "להבהיר לעמים החופשיים בעולם את המציאות של מה שקרה ב-7 באוקטובר, המניעים מאחוריו, ההקשר הכללי הקשור לעניין הפלסטיני.... ולהעמיד את העובדות בפרספקטיבה".

בחוברת נטען: "הימנעות מפגיעה באזרחים, במיוחד ילדים, נשים וקשישים היא מחויבות דתית ומוסרית של כל לוחמי גדודי אל-קסאם. הלוחמים הפלסטינים היו להוטים להימנע מפגיעה באזרחים, למרות העובדה שהם לא מחזיקים בנשק מדויק".

בחמאס טענו כי אם הייתה בכל זאת פגיעה באזרחים - היא הייתה ללא כוונה. "אולי כמה תקלות קרו במהלך ביצוע המבצע, אך גם אלה בגלל הקריסה המהירה של מערכת הביטחון והצבא הישראלית, ומהכאוס שנגרם לאורך אזורי הגבול עם עזה".

עוד נטען: "ההרג האכזרי של אזרחים הוא גישה שיטתית של הישות הציונית, ואחד האמצעים להשפיל את העם הפלסטיני". עוד נכתב בחוברת: "ההתנגשות של חמאס היא עם הפרויקט הציוני ולא עם היהודים בגלל דתם".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד