כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
תאונת דרכים קטלנית

יצאו לתקן תקלה ברכב; נפגעו ממשאית ונהרגו במקום

תאונת דרכים קטלנית התרחשה בשעות הצהריים בכביש 22. גבר ואישה בשנות ה-50 לחייהם עצרו בצד הדרך כדי לתקן תקלה ברכב, אולם משאית חולפת פגעה בהם בעוצמה ומותם נקבע במקום

יצאו לתקן תקלה ברכב; נפגעו ממשאית ונהרגו במקום
זירת התאונה צילום: דוברות זק"א

גבר ואישה כבני 50 יצאו לתקן תקלה ברכבם בצד הדרך ונדרסו למוות בידי משאית חולפת. מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 14:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על גבר ואישה שנפגעו ממשאית ככה"נ כשעצרו בצד הכביש לתקן תקלה ברכב בכביש 22 סמוך למחלף ביאליק צפון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר ואישה כבני 50 ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותם.

פראמדיק מד"א אופק עקראוי וחובש רפואת חירום במד"א איתי מזור סיפרו כי "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בה גבר ואישה שככה"נ עצרו בצד הדרך לתקן תקלה ברכבם, נפגעו ממשאית במקום. ראינו את הגבר והאישה שוכבים במרחק מהמשאית כשהם מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק וסובלים מחבלות קשות. ביצענו בדיקות רפואיות אך הפציעות שלהם היו קשות ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

אלי גבאי מתנדב זק"א, אמר "כאשר הגענו לזירת התאונה צוות רפואי של מד"א אישר את מותם של זוג מבוגרים שנפגעו ממשאית לאחר שככל הנראה עצרו בצד הדרך לסדר תקלה ברכבם. מתנדבי זק"א צפון טיפלנו בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים בזירה. בוחני התנועה של המטרה בודקים את נסיבות התאונה".

תאונת דרכים קטלנית משאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד