כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
יציגו את זוועות החמאס

משלחת בכירים מרחבי העולם תגיע מחר לארץ

נציגים בכירים ממדינות ברחבי העולם יגיעו מחר לישראל, לביקור במהלכו יבקרו בעוטף עזה ויראו בעיניהם את זוועות החמאס: "הזדמנות להצגת תמונה ברורה, מדויקת ובלתי אמצעית של הפשעים הנתעבים שחמאס ביצע"

משלחת בכירים מרחבי העולם תגיע מחר לארץ
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

משלחת של תובעים כלליים ובכירים ממדינות שונות ברחבי העולם שאזרחיהן נהרגו או נחטפו בשביעי באוקטובר יגיעו מחר לביקור בארץ במהלכו יבקרו בעוטף עזה, כך דווח ב'חדשות 12'.

בין המדינות ששלחו נציגים גרמניה, ארה"ב, בולגריה, צ'כיה, פורטוגל ואסטוניה. חברי המשלחת יפגשו בין היתר עם בכירים במשרד המשפטים, היועצת המשפטית לממשלה, פרקליט המדינה ונציגים מהמשלחת הישראלית בהאג.

יחד עם זאת, חברי המשלחת ייפגשו עם משפחות נרצחים וחטופים - ויקבלו סקירה ביטחונית מקיפה מפי נציגים במערכת הביטחון, זאת כאשר המטרה היא כי הבכירים יתווכו ויציגו את הזוועות במדינותיהם.

מנכ"ל משרד המשפטים איתמר דוננפלד אמר: "הביקור הוא עוד נדבך במאמצים לקדם הפעלת אמצעי אכיפה כנגד בכירי ופעילי חמאס בעולם כולו. הביקור בקיבוצי הדרום והמפגש עם משפחות החטופים יהיו הזדמנות להצגת תמונה ברורה, מדויקת ובלתי אמצעית של הפשעים הנתעבים שחמאס ביצע, לא רק כלפי ישראלים אלא כלפי האנושות כולה".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד