כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"מציעה להוריד את הטון"

השרה סטרוק: "מכירה שרים שלא גומרים את החודש"

השרה אורית סטרוק התקוממה על אזרח שמתח ביקורת על מס הנסיעה על רכבים חשמליים המתוכנן להיכנס בתיקוני התקציב הקרוב. "אף שר לא מקבל משכורות שמנות, אני מכירה שרים שלא גומרים את החודש"

השרה סטרוק: "מכירה שרים שלא גומרים את החודש"
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השרה למשימות לאומיות אורית סטרוק התקוממה על אלירן יעיש שהתמודד בעבר למפלגת הציונות הדתית - שמתח ביקורת על מס הנסיעה על רכבים חשמליים המתוכנן להיכנס בתיקוני התקציב הקרוב.

על פי דיווח בכאן חדשות, סטרוק טענה: "אף שר לא מקבל משכורות שמנות, אני מכירה שרים שלא גומרים את החודש למרות שהם עובדים מאוד קשה לילות כימים - ואפילו כאלה שהוריהם תומכים בהם כלכלית". 

יעיש תהה בהתכתבות עם סטרוק: "עד מתי יעשקו את הציבור? מדוע שמישהו שנוסע כמה עשרות קילומטרים כדי להתפרנס בכבוד ישלם על כך?". עוד הוסיף: "אולי נתחיל בזה שתשלמו על הרכבים שאתם מקבלים, הגיע הזמן שגם אתם תקצצו מכל השפע שאתם מקבלים", דברים שעוררו את חמתה של השרה. סטרוק לא נותרה חייבת והדגישה: "פחות עין הרע - יותר ביקורת עניינית ובונה".

עוד כתבה השרה למשימות לאומיות: "אני מציעה להוריד את הטון המשתלח על 'הרכבים שאתם מקבלים' - אם יש לך השגות על כך שכיסוי הפערים התקציביים הנדרשים למלחמה ישענו בין היתר על מיסוי כזה או אחר, אתה בהחלט מוזמן להסביר למה זו הצעה לא טובה ולהציע מקורות תקציביים אחרים".

מהשרה סטרוק נמסר בתגובה: "השרה הציעה במסגרת דיוני התקציב,לבצע גם קיצוץ רוחבי בשכר כלל הבכירים בשירות המדינה, כולל שכר השרים, כצעד של סולידריות ציבורית. מעבר לכך השרה לא תגיב לצילומי מסך מהתכתבויות פרטיות שלה עם אזרחים שפונים אליה, המודלפות באופן חלקי ומגמתי".

תקציב המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד