כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
"הורס את מערכת החינוך"

קיש ביקש להגיע להלווייתו של השר לשעבר רובינשטיין - וסורב

שר החינוך יואב קיש ביקש להגיע כנציג הממשלה להלווית השר לשעבר אמנון רובינשטיין שתיערך מחר, אך משפחתו התנגדה לכך: "מערכת החינוך הייתה יקרה מאוד לליבו של אמנון, והוא חשב בשנה האחרונה שמה שקורה שם זה אסון גדול"

קיש ביקש להגיע להלווייתו של השר לשעבר רובינשטיין - וסורב
השר יואב קיש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר החינוך יואב קיש ביקש להגיע כנציג הממשלה להלווית שר החינוך לשעבר אמנון רובינשטיין - אך משפחתו של רובינשטיין סירבה לבקשה, כך דווח ב"ווינט".

משפחתו מסרה בעניין כי "מערכת החינוך הייתה יקרה מאוד לליבו של אמנון, והוא חשב בשנה האחרונה שמה שקורה במערכת החינוך זה אסון גדול. במקום לטפל במערכת החינוך, ולהקצות את הכסף למטרות הראויות - מקצים כסף למטרה של עידוד בורות והריסת המערכת".

לפני כארבע שנים אמר רובינשטיין ל"ווינט" בעניין תפקיד שר החינוך: "האם יש דבר כזה שנקרא 'קללת שר החינוך'? אני לא יודע אם זה נכון לכולם. במקרה שלי, אני החלטתי לעזוב את הקריירה הפוליטית משום שראיתי תסכול בעבודתי כחבר כנסת באופוזיציה. בכל מקרה, רוב השרים לא מגיעים למעלה, ורק בודדים מגיעים להיות ראשי ממשלה. עבורי, תפקיד שר החינוך היה הפסגה מההיבט הפוליטי של חיי".

נזכיר כי בשנת 1999, באחד מהאירועים המביכים בתולדות הכנסת, עמדו חברי-הכנסת דקת דומייה לזכרו של אמנון רובינשטיין בעודו חי ונושם. אברהם בורג, יו"ר הכנסת דאז, נשא הספד מרגש ואף נשא את תפילת אל מלא רחמים לזכרו, וזאת בעקבות הודעת כזב שקיבל בורג.

יואב קיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד