כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"התעלמות כל כך צינית מהכאב שלנו"

הציוץ של ינון מגל שמרתיח את משפחת ביבס

ינון מגל שיתף תמונה של בנין הכנסת שהואר בצבע כתום לרגל יום הולדת שנה לכפיר ביבס הג'ינג'י וקישר את התמונה דווקא להתנתקות. קרובת המשפחה שנאבקת למען השבתם זעמה על כך ותקפה

הציוץ של ינון מגל שמרתיח את משפחת ביבס
ינון מגל צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

איש התקשורת הימני ינון מגל עורר סערה בסוף השבוע וקומם את קרובת משפחת ביבס השבויה בעזה. לרגל יום הולדת שנה לפעוט כפיר ביבס שצוינה בישראל ובעולם הואר בנין הכנסת בירושלים בצבע כתום. בתגובה צייץ מגל בחשבון ה-X שלו את תמונת הכנסת והוסיף טקסט: "באיחור עצוב של 19 שנה
הכנסת בכתום", כשהוא רומז בעצם לגירוש מגוש קטיף - ההתנתקות שסימלה היה הצבע הכתום.

יפעת זיילר, קרובת משפחת ביבס, שפועלת רבות ונאבקת למען השבתם ארצה, הגיבה בחשבון האינסטגרם שלה ותקפה את מגל, על העקיצה שלא היתה במקומה: "אז אחרי אימרה כמו "מפגן היגון" שמזלזלת בעצרת הענק לציון מאה ימים בהם המשפחה שלי בשבי. ואימרה כמו "רקדו מול פסל של בודהה" בשביל להחדיר מסרים של עבודת אללים לבזות את הרצח של הנערים והנערות במסיבה, את הגבורה של אלה שניצלו ואת הטראומה של אלה ששרדו את הטבח הנוראי הזה. התפרסם גם הפוסט האומלל הזה".

לדבריה, "למי שלא מבין את ההקשר מקומות רבים במדינה אתמול נצבעו בכתום במחווה מדהימה ומרגשת לציון יום ההולדת של כפיר שלנו. כפיר ביבס שציין אתמול יום הולדת שנה בשבי החמאס. אני פונה אליכם צופי ערוץ 14 במכתב פתוח מליבי השבור והכואב בבקשה אל תתנו יד לקולות המנסים לקבע את השסע והקרע בעם. התעלמות כלכך צינית מהכאב שלנו, הבחירה להשתמש במחווה הזו כדי לחזק מסר פוליטי שנועד בדרכו להשתיק את המאבק של משפחתי כאילו הוא לא מוצדק כאילו הוא לא קיים".

עוד הוסיפה זיילר וכתבה: "אני בטוחה שהתנהגות כזו אינה מייצגת אתכם ואינה מייצגת את מפוני גוש קטיף. אין אדם במדינה שלא דואג לכפיר ואריאל ביבס לא משנה מאיזה צד הוא נמנה במפה הפוליטית. כולנו הורים, כולנו ילדים של הורינו, כולנו פצועים ולא ניתן לאף אחד לרקוד על הפצע שלנו. כוחנו באחדותינו - כולנו רוצים לראות את 136 החטופים שבים הביתה".

מלחמת חרבות ברזל חטופים ינון מגל גוש קטיף תוכנית ההתנתקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד