י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"ישראל כשלה במשימתה"

דיווח: חמאס לא יודע כמה רקטות נותרו לו בארסנל

חמאס ירה משמעותית פחות רקטות בשבועות האחרונים. מקור בחמאס טוען כי הארגון אינו יודע כמה רקטות נותרו בארסנל שלו. המקור ציין כי ישראל לא הצליחה להשיג את מטרותיה להפיל את חמאס

דיווח: חמאס לא יודע כמה רקטות נותרו לו בארסנל
משגר הרקטות בתוך בית הקברות צילום: צילום מסך לפי סעיף 27א'

גורם בחמאס אמר ל'ניו יורק טיימס' כי מטח הרקטות לעבר העיר נתיבות ביום שלישי המחיש כי ישראל לא הצליחה להשיג את מטרותיה להפיל את חמאס ולדרדר את היכולות הצבאיות שלו.

"המטרות הללו הוכחו כפנטזיות", אמר בכיר חמאס, הנמנה עם האגף הפוליטי של הארגון ודיבר בעילום שם מכיוון שלא היה מורשה לתדרך את התקשורת או כי הוא חושש מחיסול. "השיגורים לעבר נתיבות הם ההוכחה שהאסטרטגיה של ישראל לא עובדת".

בתשובה לשאלה מדוע חמאס ירה משמעותית פחות רקטות בשבועות האחרונים, אמר המקור החמאסי, כי אינו יודע כמה רקטות נותרו בארסנל - הערכתו היא שראשי הזרוע הצבאית משתמשים בתחמושת באופן שיישאר להם מספיק לאורך זמן (כלכלת שיגורים).

"זה הגיון בריא שהם לא מתכוונים לשגר את כל מה שיש להם עכשיו", אמר.

מנהל עסק לשטיפת מכוניות בנתיבות אמר לעיתון כי מספר לקוחותיו הצטמצם מאז תחילת המלחמה. חלקם היו חיילי מילואים, אנשים לא רגועים לגבי הנסיעה לאזור הגבול, ציין.

"אני מרגיש שהממשלה מסתדרת מבחינה כלכלית", כולל  מתן סיוע לעסקים שנפגעו מהמלחמה", אמר "אבל מבחינת ביטחון? לא בדיוק".

בתוך כך משרד הבריאות בעזה בניהול חמאס דיווח כי 163 פלסטינים נהרגו ביממה האחרונה. בסך הכול נהרגו 24,448 פלסטינים ו-61,504 נפצעו בהתקפות ישראליות על עזה מאז ה-7 באוקטובר, כך מסר משרד הבריאות של עזה בהצהרה ביום רביעי, חמאס יש לציין מחשיב מחבלים בתוך המספרים הללו.

 

חמאס מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}