י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הובא אתמול לקבורה

המכתב של הנופל למשפחתו: "כמה זה ממלא להגן על הארץ"

ניצן שסלר שנפל בקרבות ברצועת עזה שלח מכתב למשפחתו לפני מותו. אמו סיפרה: "הוא כתב שהוא גאה להיות 'כאן בעזה' - להשתתף במשימות ובהגנה"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל - פלאש 90

אתמול הובא לקבורה רס"ל ניצן שסלר הי"ד, שנפל ברצועת עזה. ניצן נפל חודש לפני יום הולדתו ה-22. בהלוויתו סיפרה אמו פרח כי הוא שלח למשפחה מכתב בו אמר כי הוא גאה על הזכות שנפלה בחלקו להגן על הארץ.

ניצן שסלר הי"ד

ב"ווינט" הובאו דברי האם: "ניצן שלח לנו מכתב מעזה. הוא כתב שהוא גאה להיות 'כאן בעזה' - להשתתף במשימות ובהגנה". עוד הוסיפה: "איך נפרדים ממך, בן יקר? אוהבים אותך תמיד, הקרבת את עצמך לטובת מדינת ישראל. הלכת מאיתנו צעיר, תכננת את החיים ולא הספקת כלום. שלחתי לך שירים וחיזוקים והתפללתי שתחזור בריא".

במכתב עליו סיפרה האם כתב ניצן הי"ד: "מתגעגע אליכם מאוד ושולח חיבוק ענק. אני עם האנשים הכי טובים שיש. אין לי איך לתאר כמה זה ממלא להגן על הארץ הזו ולהשתתף במשימות" עוד הוסיף: "יש לכם את כל הקרדיט על הציונות והערכים שמחזיקים אותי".

אחיותיו של ניצן, שיר ושי, ספדו לו בהלוויה. "עכשיו הכול ישתנה, לא יהיו יותר צחוקים. אתה כבר לא תחזור. לעד תישאר ניצן, ולא תזכה לפרוח. ניצני, תהיה הנסיך הקטן שלנו".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}