ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
תוך פחות משבוע

עשרות מיליונים נכנסו לאתר שמתעד את זוועות החמאס

כ-43 מיליון אנשים נכנסו תוך פחות משבוע לאתר שהקימו מערך ההסברה ודובר צה"ל, המתעד את זוועות החמאס. אחד ממקימי האתר: "יש לזה חשיבות מכרעת ללגיטימציה העולמית. חשוב להדהד את זה לקהלים שלא באמת מבינים ואפילו לא מאמינים שזה מה שהיה ב-7 באוקטובר"

עשרות מיליונים נכנסו לאתר שמתעד את זוועות החמאס
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

חשיפה מרשימה מאוד לאתר שהשיקה ישראל בשבוע שעבר לקראת הדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג, אשר מציג את זוועות החמאס. לפי דיווח "ווינט" יותר מ-43 מיליון נחשפו לאתר, וכחצי מיליון הובילו לכניסת משתמשים שבחרו להתעמק בתכני האתר. זמן השהייה הממוצע הוא שתי דקות ו-17 שניות.

יובל הורוביץ, מיוצרי סרט הזוועות של דו"צ וממקימי האתר, אמר ל"ווינט": "אלה אחוזים טובים מאוד בשביל קמפיין אחרי שלושה ימי קידום. אנו מבינים כי ככל שאנו מתרחקים מ-7 באוקטובר, חשוב עוד יותר להזכיר מה התחיל את כל המלחמה. יש לזה חשיבות מכרעת ללגיטימציה העולמית. חשוב להדהד את זה לקהלים שלא באמת מבינים ואפילו לא מאמינים שזה מה שהיה ב-7 באוקטובר".

עוד הוסיף: "הצלחנו באמצעות האתר להחזיר את מראות 7 באוקטובר לתודעה, ואנו מנגישים את הפשעים ישירות לקהלים, במקומות שבהם הם נמצאים וגולשים".

נזכיר כי בשבוע שעבר השיק מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה את האתר הבין לאומי שמציג לעולם חלק מהפשעים של חמאס נגד האנושות, עם צילומים וסרטונים מזירות הטבח של ה-7 באוקטובר.

האתר פותח בשיתוף עם דובר צה"ל ומצטרף למגוון מהלכי הסברה לקהל הבינלאומי, עליהם פועלים בכלל הגופים המדינתיים במהלך המלחמה. האתר הועלה לקראת פתיחת הדיון בעתירה נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג.

כל הצילומים ממוקדי הרצח השונים טושטשו על מנת לשמור על פרטיותם של הקורבנות. האתר מיועד לקהל הבינלאומי בלבד. יחד עם זאת, האתר נחסם למשתמשים מישראל.

ראש מערך ההסברה הלאומי מושיק אביב אמר: "כחלק מפעולות ההסברה המקיפות והמאומצות, משרד ראש הממשלה באמצעות מערך ההסברה הלאומי ובשיתוף דו"ץ אנו מעלים אתר שינציח ויזכיר את מעשי הטבח הנוראי שבוצעו באזרחי ישראל ב-7 באוקטובר. נמשיך ונפעל לכך שאזרחי העולם לא יוכלו להשאר אדישים לטבח הנוראי שחווינו".

מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד