כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
אחרי ההאשמות בהאג

לשכת נתניהו מבהירה: "לא התכוונו לרצח עם של הפלסטינים"

לשכת ראש הממשלה פרסמה הבהרה חריגה בעקבות האשמות בביה"ד בהאג לאחר שציטט באחד מנאומיו את הפסוק "זכור אשר עשה לך עמלק". "בהתייחסות נתניהו לעמלק לא הייתה כוונה להסית לרצח עם של הפלסטינים, אלא רק לתאר את זוועות הטבח", נמסר

לשכת נתניהו מבהירה: "לא התכוונו לרצח עם של הפלסטינים"
השופטים בהאג צילום: באדיבות המצלם

לשכת נתניהו פרסמה הבוקר (שלישי) הבהרה חריגה בעקבות ההאשמות נגדו בביה"ד הבינלאומי בהאג והבהירה: "בהתייחסות נתניהו לעמלק לא הייתה כוונה להסית לרצח עם של הפלסטינים, אלא רק לתאר את זוועות הטבח".

מלשכת נתניהו נמסר: "בין האשמות האבסורדיות שהוטחו בישראל בהאג הייתה הטענה שאחרי הטבח ב-7 באוקטובר ראש הממשלה נתניהו הסית לרצח עם ע"י ציטוט הפסוק "זכור את אשר עשה לך עמלק". טענה שקרית ומגוחכת זו חושפת בורות היסטורית עמוקה.

עמלק תקפו באכזריות את בני ישראל לאחר יציאת מצרים.

במהלך הדורות ההשוואה לעמלק נועדה לתאר את אלה שמבקשים להשמיד את העם היהודי. בדורנו, השוואה זו כוונה בראש ובראשונה לנאצים. לכן המילים שמופיעות בכרזה במצגת קבע ביד ושם קוראות למבקרים ל"זכור את אשר עשה לך עמלק". פסוק זה אף מופיע בהאג באתר הנצחה ליהודים הולנדים שנרצחו בשואה".

בלשכת נתניהו הבהירו: "מובן מאליו שאין באף אחת מאמירות אלה הסתה לרצח המוני של העם הגרמני. כך גם בהתייחסותו של ראש הממשלה נתניהו לעמלק לא הייתה שום כוונה להסית לרצח עם של הפלסטינים, אלא לתאר את הטבח האיום שביצעו מחבלי החמאס ב-7 באוקטובר והצורך להילחם בהם".

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד