כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
הלב כואב הבוקר

ניצן שסלר הי"ד נפל בעזה: "לנצח תהיה הנסיך הקטן שלנו"

האחות שי: "ניצני, אחי הבכור, ילד יפה תואר, הפרח הכי נדיר ושמור בערוגה" | מורתו לימור:"משפחה טובה וצנועה, עם ילדים מחונכים וערכיים. הלב כואב מאוד הבוקר" 

ניצן שסלר הי"ד נפל בעזה: "לנצח תהיה הנסיך הקטן שלנו"
ניצן שסלר הי"ד צילום: דובר צה"ל

הבוקר (שלישי) הותר לפרסום כי ניצן שסלר הי"ד מחדרה, נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה והוא בן 21 במותו. "היי גיבור שלי", ספדה לו אחותו שיר, "לא יודעת איך להתחיל בכלל. קצת קשה לדבר עליך בלשון עבר. אני זוכרת איך מאותה השבת הנוראית 7/10 תמיד הייתי שולחת הודעה לבדוק שאתה בסדר, וכשלא היית עונה לי אז נכנסתי ללחץ והייתי שולחת עוד הודעה ואז כשהיית עונה לי אני זוכרת איך תמיד הייתי שולחת לך 'תשמור על עצמך ותחזור הביתה'.

אני בטוחה שבכל מקום שתגיע ישר יתחברו אליך גם אם זה שם בשמיים. אני זוכרת איך היית עם רעל בעיניים בתחילת המלחמה, איך אתה במוד לנצח. אתה תמיד אצלי בלב".

האחות שי כתבה: "ניצני, אחי הבכור, ילד יפה תואר, הפרח הכי נדיר ושמור בערוגה. הכי מצחיק, דואג, אוהב, מכבד ונבון. איך נקטפת לנו? איך אפשר בכלל להמשיך את החיים עכשיו? מה הספקת בכלל בחיים האלה? אין לי בכלל מילים לתאר מה היית בשבילנו. עוגן, שפיות, אושר, ואהבה שלנו. איזה מורל היה לך. הלוחם הכי יפה בצה"ל. היית ותישאר הלב שלנו. נלחמת בשביל המדינה עכשיו רק נשאר שיילחמו לזכרך. לנצח תהיה הנסיך הקטן שלנו".

ניצן גדל בשכונת בית אליעזר, התחנך בבית הספר אילן רמון, בחטיבת הביניים תיכון בית אליעזר ואחר כך בתיכון חדרה. בעיריית חדרה ספדו: "העיר כואבת ומתאבלת על נפילתו של רס"ל(מיל) ניצן שסלר הי"ד, עת הגן על מדינת ישראל ועל בטחון תושביה. ניצן ז"ל היה לוחם בגדוד 7155 עוצבת חוד החנית ונפל בקרב ברצועת עזה. בשם תושבי העיר, ראש העירייה וחברי מועצת העיר אנו שולחים תנחומים ומשתתפים בצערה העמוק של המשפחה".

מורתו, לימור דוד,  מספרת על "תלמיד שקט, צנוע, ערכי ומורעל על הצבא. ניצן למד במגמת גיאוגרפיה ופיזיולוגיה ואני לימדתי אותו גיאוגרפיה במשך שנתיים. הוא היה ילד מאד שקט וצנוע, ילד ערכי מאוד, שאהב מאוד את הצבא. אימו פרח היא אחות בחדר ניתוח. משפחה טובה וצנועה, עם ילדים מחונכים וערכיים. הלב כואב מאוד הבוקר".

חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד