כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
מובילה את השוק האירופאי

איכותי ומתאים לכל המשפחה: פיג׳ו 5008 SUV בעל 7 מקומות

פיג'ו, מובילה את השוק האירופאי במכירות של SUV קומפקטיים: 3008 וה-5008 בעל 7 המושבים. מאז השקת ה-5008 בשנת 2017, מעל ל-300,000 יחידות נמכרו. עיצוב מודרני ממשיך גם לתא הנוסעים שהוא מרווח, איכותי ומתאים לכל המשפחה

איכותי ומתאים לכל המשפחה: פיג׳ו 5008 SUV בעל 7 מקומות
פיג'ו 5008 צילום: רונן טופלברג

ה-SUV הגדול של פיג'ו, 5008, קיבל מראה חדש היוצר רושם עז ומשקף הרבה יותר טוב את האיכויות הגבוהות של הדגם הזה בעל שבעת המושבים.

 פיג'ו, למי שעוד לא מעודכן, מובילה את השוק האירופאי במכירות של SUV קומפקטיים: 3008 וה-5008 בעל 7 המושבים. יתרה מזאת, מאז השקת ה-5008 בשנת 2017, מעל ל-300,000 יחידות נמכרו לנהגים מאושרים ברחבי העולם.

עדכון המראה של הדגם מביא את המראה לעידן החדש של המותג, עם מורשת מפוארת והפנים לעתיד. לחרטום המפוסל גריל חסר מסגרת וחתימת אור ייחודית לפיג'ו אשר מכילה פנסי LED חדשים ותאורת יום דמוית ניבי אריה. גם מאחור תמצאו יחידות תאורה LED חדשות בעלות עדשה ככה וחתימת אור הנדמית לטופרי אריה.

ליצירת קשר אודות הפיג'ו החדשה השאירו פרטים>> 

הכירו את פיג\
העיצוב המודרני והעוצמתי ממשיך גם לתא הנוסעים שהוא מרווח, איכותי ומתאים לכל המשפחה. בסיס הגלגלים הארוך, 284 ס"מ וקו גג ארוך מאפשר שלוש שורות מושבים נוחים וגם לשמור על אורך כללי של 4.6מ' במטרה לאפשר חיים נוחים במרחב העירוני שבו רובנו מבלים רוב הזמן.

למושבים תצורה מודולארית. כלומר, בשורה השניה כל מושב הוא עצמאי, ניתן לכיוון או קיפול בפני עצמו. עוד בשורת המושבים השניה תמצאו שלושה עוגני ISOFIX לחיבור בטוח של מושבי בטיחות לילדים. מושבי השורה השלישית מתקפלים לתוך רצפת הרכב ויוצרים משטח אחיד לתא המטען. זאת, בנוסף לתאי אחסנה רבים, תאורת פנים לכל השורות ובקרת אקלים מפוצלת עם פתחים לשורה השניה יוצרים חלל נעים, מרווח ומתאים לכל נוסע בכל מזג אוויר.

גם הנהג נהנה בפיג'ו 5008. אם זה מהקוקפיט המתקדם בתצורת i-Cockpit הייחודית של פיג'ו המציגה באופן דיגיטלי מלא את נתוני הדרך וחיווים רבים, שליטה מלאה במערכות הסיוע לנהג והבטיחות האקטיבית הרבות וכן ממשק מולטימדיה חדש ומתקדם עם ממשקי קארפליי ואנדרואיד אוטו המשקפים את הטלפון הנייד באופן הבטוח ביותר.


ליצירת קשר אודות הפיג'ו החדשה השאירו פרטים>> 

פיג'ו 5008: קרדיט רונן טופלברג

בהיצע שני מנועי טורבו חזקים וחסכוניים. טורבו-בנזין בנפח 1.2ל' המפיק 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ או, באופן יוצא דופן בשוק הרכב הישראלי כיום, מנוע טורבו-דיזל מתקדם בנפח 1.5ל' המפיק 130 כ"ס ו-30.6 קג"מ שמאד מורגשים בכל מעלה או עקיפה. ליכולת הדינאמית המעולה לצד צריכת דלק טובה מאד, תורמת תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים. זו מתאימה את סל"ד המנוע לתנאי הדרך ולדרישות הכוח של הנהג כדי לתת את הפתרון הטוב ביותר בין אם בביצועים או בצריכת הדלק. כדי לעזור לה להבין טוב יותר את הנהג, מצויד פיג'ו 5008 גם בבורר מצבי נהיגה. לבורר 3 מצבי נהיגה לבחירת הנהג: ECO חסכוני, SPORT דינאמי ונמרץ ו-NORMAL לשאר הזמן.

פיג'ו 5008 משווקת בשתי רמות אבזור: ACTIVE PACK הכוללת אבזור בטיחות רב כמו תיקון סטיה מנתיב, בלימת חירום אוטונומית המזהה הולכי רגל בטווח המהירות העירוני, בקרת שיוט אדפטיבית המתאימה את מהירות הנסיעה לקצב התנועה על הכביש, לצד 6 כריות אוויר, ומערכות בקרת יציבות ומשיכה. מבחינת אבזור הנוחות כוללת החבילה הזו חיישני חניה, ריפודי בד מהודרים, קיפול מראות חשמלי, מצלמת חניה, פנסי LED קדמיים ואחוריים, חיישני אורות וגשם, חישוקי סגסוגת ועוד.

רמת האבזור הבכירה מכונה PREMIUM וכוללת בנוסף לחבילת אקטיב גם ניטור שטח מת, דלת תא מטען עם פתיחה חשמלית וחיישן תנועת רגל, מושב נהג עם כיוון חשמלי וזכרונות, חימום למושבים קדמיים ו-ווילונות למושבים האחוריים, ריפודי מושבים המשלבים בד יוקרתי עם עור מלאכותי, תאורת אווירה פנימית, שמשות כהות מאחור וגג שמש פנוראמי.

פיג'ו 5008 היא ייחודית בנוף ה-SUV הישראלי. היא מציעה 7 מושבים באריזה מודולארית וחכמה, עם איכות כוללת מרשימה ומבחר נדיר של מנועי בנזין או דיזל מתקדמים. כל זה לצד חבילת בטיחות אקטיבית ללא פשרות וחווית נהיגה שרק מי שעשה נסיעת מבחן ברכב הזה יהיה מסוגל להעריך.

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד