כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
4 שעות עם גדולי הזמר

קונצרט 'האסק' היוקרתי בפעם ה-37 במתכונת מלחמה • תיעוד ענק

כמידי שנה התקיים המופע המוזיקלי היהודי הגדול בעולם - 'האסק' בכיכובם של גדולי הזמר החסידי בסימן המלחמה והטבח ב-7 באוקטובר • הצלם חיים טויטו תיעד ומגיש גלריה

קונצרט 'האסק' היוקרתי בפעם ה-37 במתכונת מלחמה • תיעוד ענק
קונצרט 'האסק' היוקרתי בפעם ה-37 צילום: חיים טויטו

זו השנה התשיעית שחיים טויטו, הצלם הרשמי של הקונצרט המוזיקלי הנוסטלגי היהודי הגדול בעולם 'האסק', מגיש גלריה מרהיבה מהקונצרט המוזיקלי היוקרתי והוותיק שהתקיים בניו ג׳רזי והשנה בפעם ה-37.

השנה התקיים המופע מתוך תמיכה וסולידריות בישראל. עם תוכן מושקע ומדויק שביטא את עוצמתו של העם היהודי בעולם כולו ובישראל בפרט. כמידי שנה רשימת האמנים נשארה חסויה עד לרגע פתיחת המופע בו עלה המנחה המיתולוגי נחום סיגל לאחר מצעד תופים מרהיב והזמין בזה אחר זה את מיטב אמני הזמר החסידי - שולם למר, בני פרידמן, ארי היל, שמואל, מרדכי שפירא, ברוך לוין, אייבי רוטנברג, אלכס קלייר, איש הDJ מאט דאב ומופע סיום מיוחד של גדול הזמר אברהם פריד אשר יחדיו ביצעו האמנים דואטים מרגשים ברוח הימים אשר הסתיימו במופע מולטימדיה מרהיב המשולב עם המסכים והבמה באולם מבית היוצר של חברת ויזואל לייב - שמוליק בן הרוש וחיים ועקנין.

לראשונה בהיסטוריה של המופע גולת הכותרת היתה מחזמר אומנותי הממחיש את מצב היהודים בארץ ישראל בתקופה זו תחת מטחי רקטות והאסון הנורא ובכלל מצד היהודים בימי השואה. במחזמר השתתפו גדולי השחקנים בשילוב דואטים מרגשים של גדולי הזמר החסידי שהשתתפו במופע בדואטים ייחודיים בליווי אייבי רוטנברג והפסנתר.

רגע מיוחד במופע היה ההצדעה למפיק האגדי שייע מנדלוביץ׳ שהיה המפיק והיזם הראשון של מופעי האסק הגדולים במהלך השנים ולזמר המיתולוגי של קונצרט ׳האסק׳ דדי גראוכר ע״ה כאשר בנו איש החסד שי גראוכר עלה לבמה לאחר אייטם זיכרון מרגש לזכר אביו ומחרוזת מרגשת מאוסף להיטיו במהלך השנים.

גם הרב שלמה קרליבך הפתיע את הקהל כשראו אותו נראה כאמיתי בהולוגרמה ייחודית בדואט עם הזמר שלום ברנהולץ מישראל. מבית dd-diamond הפקות.

4 שעות של תוכן מרתק שהתפתח והפתיע בכל רגע מחדש את אלפי המשתתפים מכל גווני האוכלוסיה.

את ההפקה הובילה חברת Pivot group בניהולו של שלומי שטיינמיץ יחד עם בימוי ותוכן אומנותי מדוייק של אסתי קוק. מענדי הרשקוביץ ויובל סטופל היו על העיבוד והניצוח של המופע המיוחד ואופיר בן חיים על עיצוב הבמה והתאורה המרהיבה.

אברהם פריד האסק בני פרידמן ארי היל מרדכי שפירא ברוך לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד