ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
טרגדיה נוראה

האמא ראתה את בנה נרצח מול עיניה: "ידעתי שזה נגמר"

מעורער בנפשו שטען כי שמע קולות נטל סכין ודקר את אילעי בן השנתיים | מותו נקבע בבית החולים "אסף הרופא" | האמא: "היה לנו חלום לבנות בית בישראל לגור עם המשפחה"

האמא ראתה את בנה נרצח מול עיניה: "ידעתי שזה נגמר"
זירת הרצח בלוד צילום: יונתן שאול, פלאש 90

לפני שבוע אירעה טרגדיה בעיר לוד. בחור צעיר, מעורער בנפשו, שטען ששמע קול מסתורי מדבר אליו, יצא בריצת אמוק, אל עבר עגלת תינוק בה ישב עילאי בן השנתיים ולעיני אימו דקר אותו. הפעוט פונה במצב קשה מאוד לבית החולים שם נאבקו הרופאים על חייו אך ללא הצלחה וקבעו את מותו. החשוד נעצר מיד.

הבוקר (חמישי), עם תום השבעה, האמא ספרה בראיון לYnet "ראיתי את הרוצח דוקר את עילאי הקטן שלי, דוקר אותו עם סכין. קשה מאוד לתאר את התחושות באותם רגעים איומים. אבל כאמא, כשראיתי את עילאי בעגלה כולו דם, ידעתי שזה נגמר. ראיתי שכל מי שהיה סביבו ניסה להציל אותו. אבל הוא גמר אותו. הוא רצח אותו".

המשפחה עלתה לארץ ממוסקבה לפני מספר חודשים. "היה לנו חלום לבנות בית בישראל לגור עם המשפחה. האסון הכבד לא יגרום לנו לחזור לרוסיה. אנחנו רצינו לעלות לישראל, אם האסון היה קורה בגלל פיגוע לאומני אולי היינו מקבלים את זה יותר קשה. ידענו שיש כאן סיכונים אזעקות טילים מלחמה, אבל לעולם לא חשבנו על דבר כזה, זה יכול לקרות בכל מקום בעולם".

לוד דקירה רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}