ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
השם לתפילה

יהונתן נפצע קשה בעזה: "תשמרו עליי אני אח שכול"

אחיו הוא אבשלום-יצחק ערמוני הי"ד שנהרג לפני שבע שנים בהתהפכות טנק | אביו: "הדבר הכי מעשי כרגע הוא להרבות בתפילה ותורה ומעשים טובים"

יהונתן נפצע קשה בעזה: "תשמרו עליי אני אח שכול"
הגעת פצועים לסורוקה. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

יהונתן ערמוני מהיישוב בית חורון, נפצע אתמול (רביעי) קשה במהלך אחד הקרבות ברצועת עזה. יהונתן הוא אחיו של אבשלום-יצחק ערמוני הי"ד, שנהרג לפני שבע שנים בהתהפכות הטנק עליו פיקד, במהלך תרגיל מסכם של קורס מפקדי גדודים ופלוגות שנערך ברמת הגולן.

תמר, אמו של יהונתן, כתבה ש"יהונתן הגיע במסוק לבית החולים סורוקה והספיק לומר לרופא שקיבל את פניו את שמו, מספרו האישי ו'תשמרו עליי כי אני אח שכול, בשביל ההורים שלי'". מאז הוא מורדם ומונשם.

"הוא זקוק לתפילות, רחמי שמיים וכוחות כדי להתאושש מן הפציעה המורכבת, להשתקם ולעמוד באתגרים החדשים שהונחו לפתחו. גם אנחנו זקוקים לכוחות ומאמינים בטוב. מי מכם שיכול להתפלל לרפואתו של יהונתן חיים בן תמר מרים , אנו מרגישים שזה מחזק ומרפא. אפשר גם לשמוע מוזיקה טובה, הוא אוהב".

חֵמי, אביו של יהונתן, כתב כי "הדבר הכי מעשי כרגע הוא להרבות בתפילה ותורה ומעשים טובים. לעניינים האחרים יש לקב"ה הרבה שליחים במדים שדואגים לנו. צריך להרבות עין טובה כדי להציל את הראיה של יהונתן, להרבות מעשים טובים לרפואת הידיים שלו, להרבות תורה ותפילה לרפואת הפה והלסת שלו. בקיצור להרבות אחדות וטוב".

הציבור מתבקש להתפלל לרפואתו השלמה של יהונתן חיים בן תמר מרים.

פצועים עזה מלחמת חרבות ברזל בית חולים סורוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}